Whistling Rainbow [Compound]

Ik vond het juist wat extra's hebben dat de crossette zo hoog gaat, daardoor lijken ze kleiner maar iedereen vindt het fantastisch omdat je de fluit volgt en daardoor staat te turen in de lucht.

Smaken zijn erg wisselend over deze box, maar voor iedereen is er een ruime keuze gelukkig. Ik moet deze er dit jaar weer bij hebben.

Best leuk, maar uitgaande van de "online" 2€/schot, zet ik liever een ROTP of vergelijkbaar neer, met een crossette switch ernaast. Dan zie je de crosettes tenminste nog.

Rotp 40 euro 36 shots
Crossette switch 40 euro 25 shots

Kom ik uit op 2,71 per shot... Wat nog duurder is en je het effect van de vliegende crossette mist (nu zijn ze overal)

Smaken verschillen gelukkig i.d.d., anders hadden we allemaal dezelfde producten gehad!

Persoonlijk ben ik blij dat ik hem, na getwijfeld te hebben, heb laten staan. Voor deze prijs/kwaliteitverhouding verwacht ik beter (Crossette gedeelte)

Deze hoogte is toch vrij normaal bij fluit-staart effecten? Ik heb wel vaker fluit-staart batterijen gezien die tot grote hoogte gaan (hoger dan gemiddeld) en daardoor van verder weg (nog) zeer goed te zien zijn. Mooi gezicht.

De crossette's zijn dan misschien niet zo mooi rond, maar zijn wel immens als je het mij vraagt én nog eens goed te zien. De wind zal de spreiding en zichtbaarheid waarschijnlijk hebben tegengewerkt, waardoor die twee een beetje minder zijn uitgevallen.

Voor mij persoonlijk te duur, maar ik begrijp wel dat mensen er iets in zien.

Voor de prijs had je ook een Geisterblitz, afgelopen jaar de Final 60/25 voor 65 euro kunnen scoren. Nee de Whistling Rainbow staat prijstechnisch onderaan en als laatste alternatief. Ze moeten er elk jaar wel bij zitten.

Nou ja ondanks ik er niet warm van wordt verdiend deze bak wel de originaliteits prijs!
De fluit is gewoon perfect uitgewerkt.
De meeste crosettes ook. Maar door de hoogte blijft er niet veel van over
Wat mij op viel is dat er ook geregeld crosettes niet opende/splitte, misschien een puntje voor verbetering
Ik wordt er niet warm van..
Maar begrijp heel goed dat de hart van menig liefhebber hier sneller van gaat kloppen.

Misschien een noise Rainbow voor aankomend jaar?
Een rouwe Whistler met 6 crosettes tegelijkertijd als salvo (trueno/Estellar effect).
Nou dan heb je mij te pakken hoor:wink:

Hij komt op de film erg goed over.
Echter een prijs van € 2 per shot ga ik nooit betalen.

Een paar jaar terug zei ik altijd het volgende....
Als ik meer als 25 of max 30 euro moet gaan betalen voor een 500 grammer dan houdt deze hobby op.

Laat dat nou net niet gelukt zijn en stook ik vrolijk door, deze prachtbak heb ik op t laatste moment nog meegepakt en nee nie in de actie dus voor meer als 2 euro per fluit, en ik heb er geen seconde spijt van gehad!! Wat een top compoundje.
(Filmpje volgt later nog wel)

Een paar jaar terug zei ik altijd het volgende....
Als ik meer als 25 of max 30 euro moet gaan betalen voor een 500 grammer dan houdt deze hobby op.

Laat dat nou net niet gelukt zijn en stook ik vrolijk door, deze prachtbak heb ik op t laatste moment nog meegepakt en nee nie in de actie dus voor meer als 2 euro per fluit, en ik heb er geen seconde spijt van gehad!! Wat een top compoundje.
(Filmpje volgt later nog wel)

Dat soort prijs per schot principes vergeet je als je eronder staat te genieten :D

Is het niet moeilijk om de kleuren te zien door de helderheid van de tails?
Wat als deze het tempo zou hebben als “the scream” ?

Back
Bovenaan