Whistling Rainbow [Compound]

Super geil zouden ze in het Duits zeggen, ga deze zeker in de gaten houden om de productie te zien.

Hulde. Echt een topbak. Die heerlijk rauwe fluiters gevolgd door crosettes. Deze combi was er nog niet. Complimenten, vanderelst!

Zeer mooie box.
Omdat kometen voordat ze uiteen gaan in crosettes even blijven zweven, lijkt het wel of er flares geschoten worden.
Sorry voor mijn fantasie, zal wel wat in het Waalwater zitten.
Maar hopelijk zijn de kleurtjes in het echt ook zo fel en dat de crosette effecten ook zo blijven.
Iets van China en het 1 en ander mooier voordoen dan in werkelijkheid.

GBV Professional stelt nooit teleur! Uniek product, wij zijn blij deze binnenkort in ons assortiment te kunnen aanbieden :D

Heel dik filmpje, maar ik heb geen idee of de cake zelf ook dik gaat zijn. Het is en blijft een sample, en dat deze 75 schoten telt in plaats van de originele 50 vermindert mijn wantrouwen niet bepaald. Daarnaast is 2 euro per 25mm tube ook erg aan de prijs.

Wie weet volgend jaar. Dit jaar toch maar liever 4 Wicked Whistles of 2 crossette cakes + 2 rauwe fluit cakes voor hetzelfde geld, maar wel 2x zoveel kruit en bewezen staat van dienst.

Leuk gedaan alleen persoonlijk heb ik de rauwe fluit wel beetje genoeg gezien.

Een echte wicked whistle 2.0 zou ik gaver vinden denk ik.. de combi fluit naar crossette is in ieder geval mogelijk

Prachtig om te zien dat deze wens nu in vervulling kan gaan!
Hier is in diverse stel een effect voor topics naar gevraagd.

Wat een uniek ding zeg, heel erg gaaf! Deze ga ik zeker in de gaten houden voor dit of komend jaar. Lijkt mij in ieder geval een mooie afsluiter van de avond zo rond een uur of 2.

Heel leuk uitgewerkt product. Tof om zo’n unieke combinatie bij GBV terug te zien. Flinke progressie gemaakt tov enkele jaren geleden.

Voor mij is het contrast te groot tussen een rauwe huil en de sierlijke, maar minimalistische splitting comets.

Gezien de prijs van Splitting Rainbow hoop ik dat de prijs de 75s versie weerspiegelt. Als dit echt de prijs is voor een 50s variant ipv de 75s versie, dan gaan we een grens over wat ik uit principe niet doe.

Wat een gave combinatie, rauwe fluit met een rustige splitting comet. Na de goede ervaring met de Splitting Rainbow is dit er wel eentje die ik zeker wil hebben!

Mooi product om te zien! Maar ook ik wacht nog even wat nederlandse ervaringen af (demo of filmpjes). Hij lijkt net even wat te goed om waar te zijn (is een compliment overigens), maar dat in combinatie met een ietwat stevige prijs maakt me toch iets terughoudender om hem niet gelijk te bestellen.

Leuk gedaan alleen persoonlijk heb ik de rauwe fluit wel beetje genoeg gezien.

Een echte wicked whistle 2.0 zou ik gaver vinden denk ik.. de combi fluit naar crossette is in ieder geval mogelijk
De rauwe fluit a la old skool Sky Screamers is juist de fluit de we missen de laatste tijd.

Ik hoop dat deze bak de sample een beetje waarmaakt op het gebied van rauwheid

Ik heb er eens een tijdje over nagedacht ik pas vanwege de prijs. Voor de 75 shots wel maar voor een 50 bak niet. Waar ik al een bestelling heb staan heeft die doos ook. Hoe mooi ook, gaan we niet doen.
Scheelt ook dar ik zelf een scream projectje open heb staan, dus genoeg herrie in de straat :thumbup:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan