Whistling Fan

Artikelnummer: 5512
Artikelnaam: Whistling Fan
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: Deze 400 GRAM fanshape cake combineert 40 shots van groene en zilveren mines met strobe en felle whistling. Elke 25 mm salvo jaagt het effect breed omhoog en trekt direct aandacht. Ideaal om je show op straat extra scherp en levendig te maken.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 6 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 48,99,-
69370d6310f73_700x700.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is wel echt gaaf voor in de straat!!:)
Als het ooit beschikbaar komt tenminste wel, zeer last minute consu spul.

Al staat die zilver howling wel al her en der op websites, dit gaan we goed in de gaten houden, scheelt dat je bij toppers meestal t/m de 31 kunt bestellen 😌

Al staat die zilver howling wel al her en der op websites, dit gaan we goed in de gaten houden, scheelt dat je bij toppers meestal t/m de 31 kunt bestellen 😌
deze staat ook al her en der op sites. hier in de buurt staat ie er iniedergeval op

Heb er 2 in bestelling. €100 :shocked:

Maar... als 'ie zo presteert is het super uniek en zou ik 'm elke euro waard vinden. Zo iets hebben we nog niet op de NL consumentenvuurwerk markt gehad.

Wat ik vooral zo gaaf vind is dat er meerdere fluiters uit één tube lijken te komen. Zo heb je met 40 shots... misschien wel 200+ fluiters? Mega gaaf! En een keertje wat anders dan het howling effect waar we mee doodgegooid worden.

Hij staat er bij meedere vuurwerk toppers dealers al op (niet alle). Een kwestie van doorklikken voor de dichtstbijzijnde dealer. Met een beetje geluk heb je er één dichtbij.

Ik begreep overigens van de plaatselijke dealer hier dat deze net binnen is bij de importeur en deze week uitgeleverd zal worden her en der.

Echt jammer dat deze lijn nu online is gekomen, anders had ik er zo 12 cakes van genomen. Perfect voor de showtjes.

Hij staat er bij meedere vuurwerk toppers dealers al op (niet alle). Een kwestie van doorklikken voor de dichtstbijzijnde dealer. Met een beetje geluk heb je er één dichtbij.

Ik begreep overigens van de plaatselijke dealer hier dat deze net binnen is bij de importeur en deze week uitgeleverd zal worden her en der.

Echt jammer dat deze lijn nu online is gekomen, anders had ik er zo 12 cakes van genomen. Perfect voor de showtjes.
dan hebben ze het mogelijk niet in de omgeving, jammer.

Back
Bovenaan