Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je besteld toch niet genoeg voor gratis vuurwerk.. die dozen beginnen bij 35 ofzo..Nee fuck dit maar, ik had hem in mijn mandje. Dan krijg je er 5 euro gratis vuurwerkbij(boeit me niet) maar vervolgens trekken ze van dat bedrag €2.30 af voor een bril en lont.... nu wordt het een principe kwestie....
Zo herkenbaar dit... pleurt op met 'gratis' bril en lont...Nee fuck dit maar, ik had hem in mijn mandje. Dan krijg je er 5 euro gratis vuurwerkbij(boeit me niet) maar vervolgens trekken ze van dat bedrag €2.30 af voor een bril en lont.... nu wordt het een principe kwestie....
Nee fuck dit maar, ik had hem in mijn mandje. Dan krijg je er 5 euro gratis vuurwerkbij(boeit me niet) maar vervolgens trekken ze van dat bedrag €2.30 af voor een bril en lont.... nu wordt het een principe kwestie....
Voor een leuke prijs Bridge?Dit is nou typisch zo een cake die je bij Bredavuurwerk in de losse verkoop tegen het lijf zou kunnen lopen...

Dit is nou typisch zo een cake die je bij Bredavuurwerk in de losse verkoop tegen het lijf zou kunnen lopen...