Whistle Blower

Filmpje is goed! Ik had 'm ook dit jaar, maar volgens mij had ik een foute versie uit China. eerst gingen alle Thunders en daarna pas de fluiters, dus niet door elkaar helaas....

Maar volgend jaar zeker weer als ik bovenstaand filmpje zie:)

Toch wel heel erg jammer, want de goede versie is echt enorm gaaf. Maar om deze nou te kopen en dan bij het afsteken er achter komen dat het niet de goede is, is zonde van je geld. Het lijkt me ook niet dat je aan de buitenkant kunt zien welke je hebt, door iets van een letter achter het serienummer of iets dergelijks. Daarnaast is het ook niet een eenmalige fout, want het is al vaker gezien nu. Dus eigenlijk kun je hem pas kopen bij de nieuwe batch, als die wel goed is.

Wel een verontrustende zaak :shocked: Ik neem aan dat er achter de schermen hard aan gewerkt gaat worden, om dit voor aanstaand jaar te voorkomen. Zeker weer eens te ingewikkeld voor die chinezen...

Hier een video van de foute versie, zijn 2 stuks:

Hey! Goeie Secret Salutes! :p

Zonder dollen: mij is de prijs te hoog om zomaar het risico van zo'n misser te nemen. Als hij doet wat ie doet is ie geweldig maar om het nu met dat risico in een show te verwerken...nee.

e5s8x4.jpg

Leuke cake met veel variatie.
De 3-traps fluiters kwamen prima uit de verf.

Bij deze cake komen idd de 3-traps fluiters goed uit de verf, alleen de knallen waren niet echt wat, waren meer blinkerboeketten dan harde knallen. Desondanks prima cake voor de prijs bij Kuiper.

Back
Bovenaan