Wetsvoorstel afgekeurd!

Ja maar toch, er is al zoveel over gesproken en iedereen was er al over uit dat het 18:00 zou worden.
Ik vind het dan gek als het opeens niet meer doorgaat.
Waarschijnlijk staat het er nu en over een paar dagen wordt het alsnog verandert dus ik denk dat we niet te veel moeten hopen om frustraties te voorkomen.

Toen ik het las, wooooo, wilde het bijna spontaan gaan vieren:)
Maar het is allemaal zo warrig. De media heeft daarbij goed ze best gedaan heel NL al te programmeren dat het pas vanaf 18 uur mag.....
Dat het al lijkt alsof het niet gwn meer om 10 uur mag.
Met verwarring valt de regering de burger aan!
Maar hoe mooi zou het zijn als het nog om 10 uur zou kunnen!
Al zal ik het besluit wel uitprinten en bij me dragen dan:)

Ze gingen er inderdaad "van uit" dus zekerheid was er nog niet alleen de media kan alles maken of breken zoals je weet.

Uiteraard, alleen bijna alle websites etc. etc. geven al 18:00 uur aan en die 112Vandaag zegt juist 10:00, en ik neem aan dat dit een (zeer) vertrouwbare bron is.
ECHT ECHT ECHT verwarrend, allemaal zo onduidelijk.

zeker verwarrend ja! maar we zullen het binnenkort wel te weten komen, tenminste..
dat neem ik aan dat dat gewoon duidenlijk bekend wordt gemaakt, op het nieuws ofzo :)

Die sites ***len elkaar alleen maar na...
Denk nou eens na, als zo'n besluit door de overheid alsnog afgeschoten zou zijn, dan was daar echt wel een officieel statement van, met een echte bron, met echte media-aandacht. Nu zitten we allemaal met die publicatie van 01-12-2014 te zwaaien, maar in het besluit (zie hier) staat onderin toch echt het volgende:
"Artikel II
Gelet op de wenselijkheid om zo spoedig mogelijk over te gaan tot de inperking van de afsteektijden, is het de bedoeling het besluit vóór 29 december 2014 in werking te laten treden. Daarbij zal derhalve worden afgeweken van de vaste verandermomenten."

De enige uitzondering die ik nog zou kunnen bedenken is simpelweg laksheid, dat ze het 'vergeten' zijn bijtijds officieel in te dienen, waardoor het mogelijk nog niet in de publicatie van vandaag is meegenomen. Maar dan nog.. als de politiek die wetswijziging wil, dan gaan ze die doorvoeren, hoogstwaarschijnlijk gewoon vòòr 31-12... niet te vroeg juichen dus...

Ik heb reactie gehad van RTLnieuws. Het schijnt dat de kamer nog tot 3 december heeft. Het Koninklijk besluit word voor de 31ste gepubliceerd(Niet mijn woorden).

Bericht is van 112 rivierenland afgehaald.
Ik krijg een foutmelding op de link van tristen.

Korreltje zout mensen.
Maar hoop doet leven...

Hoop het echt ja dat het nog om 10 uur mag.
Nogmaals, ze beseffen daar niet wat voor impact het heeft op de kleinere kinderen.
En ze beseffen ook niet welk gevaar ermee gemoeid is om pas te mogen stoken na 18 uur voor deze kinderen...
Maar ja, dat kan ik wel 100x zeggen, ze luisteren toch niet naar vuurwerkliefhebbers!

10833890_742578335816600_1188948944_n.jpg

Hier heeft 112Rivierenland zijn info vandaan, omdat er onduidelijkheid was over dit onderwerp hebben ze het bericht vermoedelijk verwijderd van de website:
112rivierenland Er is toch wat onduidelijkheid over het bericht. We duiken er nog even in.......

Link naar de Facebook van de Politie Maasdriel: https://www.facebook.com/politiemaasdriel?fref=ts

Gesprek met 112Vandaag:
foto1_zps0c767523.jpg

foto2_zpse08a9878.jpg

En nog steeds vertrouw ik het niet, ze geven mij geen bronnen terwijl ik hier wel naar vraag. Het is allemaal vaag gedoe, en ik juich pas op het moment dat de Rijksoverheid meldt dat het 10:00 uur is. Media zoals SBS, RTL Nieuws etc meldden dat het 18:00 uur is maar dat is ook nog niet zeker.

Back
Bovenaan