Wetgeving Duitsland

Thuur en hardcore 0438 welke plekken moet ik dan denken in NRW? Bij Enschede de grens over?

Nog mensen die naar NDS gaan?

Thuur en hardcore 0438 welke plekken moet ik dan denken in NRW? Bij Enschede de grens over?

Nog mensen die naar NDS gaan?

heel NRW is het toegestaan af te steken. Let op dat je geen illegale meuk meeneemt en per gemeente verschilt. TIp ; zoek een industriezone uit.

De boer waar ik af zou mogen steken belt me net op dat het sterk afgeraden word om vuurwerk af te steken in NRW. Klopt dit? Regio emmerich

De boer waar ik af zou mogen steken belt me net op dat het sterk afgeraden word om vuurwerk af te steken in NRW. Klopt dit? Regio emmerich
Het wordt sterk afgeraden, maar het is niet verboden. Ze willen liever geen vuurwerk in steden en mensen die elkaar ermee opzoeken. Het mag dus wel en vooral in niet bevolkt gebied zal het geen probleem zijn. Als je ergens een plek opzoekt op industrieterrein, niet beschermd natuurgebied etc.

Hij zou het dan wel liever niet hebben. Terrein ligt erg afgelegen van de bewoonde wereld. Dan maar op zoek naar een nieuwe plek..

Nee hoor. Is gewoon toegestaan. Ze hebben alleen in heel DL aangegeven extra voorzichtig te zijn en liever niet. Maar hrt mag gewoon. Daar kan verder niemand wat tegen inbrengen.

Volgens dit bericht is het in Niedersachsen wel toegestaan, met een aantal uitzonderingen.

https://www.ndr.de/nachrichten/nied...r-sehr-eingeschraenkt-erlaubt,corona5826.html

Voor wie te lui is om Google Translate te gebruiken. :p

Oudejaarsavond: Voetzoekers en raketten zijn slechts in zeer beperkte mate toegestaan
Status: 28 december 2020, 16:42 uur
In Nedersaksen is het rond de jaarwisseling op drukke plaatsen verboden vuurwerk af te steken.

De Hoge Administratieve Rechtbank (OVG) Lüneburg vernietigde het volledige verbod in Nedersaksen, dus veranderde de staat zijn verordening. Vuurwerk is verboden op drukke openbare plaatsen, straten en paden. Elke gemeente bepaalt welke gebieden worden getroffen. Op 31 december, na 21.00 uur, is het in deze gebieden ook niet toegestaan ​​om tot 07.00 uur op nieuwjaarsmorgen vuurwerk te brengen.

Belgie Nederland , gezamenlijke actie tegen invoer van vuurwerk. Bij de winkels staan undercover auto's. Zodra je de grens passeert houd normale nl politie je aan. Minimaal 6 uur op bureau zitten (als eerstenkeer is )

Leute

Veilig in duitsland aangekomen, hoop motor politie overal rond de grensstreek dus was wel ff spannend!

Belgie Nederland , gezamenlijke actie tegen invoer van vuurwerk. Bij de winkels staan undercover auto's. Zodra je de grens passeert houd normale nl politie je aan. Minimaal 6 uur op bureau zitten (als eerstenkeer is )
Wat heeft dit met Duitsland te maken

Back
Bovenaan