Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wordt er vandaag wel F1 vuurwerk verkocht bij de Aldi Lidl Penny etc in Duitsland?
Zeker weten!Gaat er nog iemand stoken in
NRW?
Thuur en hardcore 0438 welke plekken moet ik dan denken in NRW? Bij Enschede de grens over?
Nog mensen die naar NDS gaan?
heel NRW is het toegestaan af te steken. Let op dat je geen illegale meuk meeneemt en per gemeente verschilt. TIp ; zoek een industriezone uit.
Thuur en hardcore 0438 welke plekken moet ik dan denken in NRW? Bij Enschede de grens over?
Nog mensen die naar NDS gaan?
Waarom zou je veel drukker en dichter bevolkt. Beter elten pakkenIk ben zelf ook op zoek naar meer info.
De bedoeling is om naar Emmerich te gaan.
Waarom zou je veel drukker en dichter bevolkt. Beter elten pakken
Afgeraden ja, verboden op ptive terrein neeDe boer waar ik af zou mogen steken belt me net op dat het sterk afgeraden word om vuurwerk af te steken in NRW. Klopt dit? Regio emmerich
Het wordt sterk afgeraden, maar het is niet verboden. Ze willen liever geen vuurwerk in steden en mensen die elkaar ermee opzoeken. Het mag dus wel en vooral in niet bevolkt gebied zal het geen probleem zijn. Als je ergens een plek opzoekt op industrieterrein, niet beschermd natuurgebied etc.De boer waar ik af zou mogen steken belt me net op dat het sterk afgeraden word om vuurwerk af te steken in NRW. Klopt dit? Regio emmerich
Wat heeft dit met Duitsland te makenBelgie Nederland , gezamenlijke actie tegen invoer van vuurwerk. Bij de winkels staan undercover auto's. Zodra je de grens passeert houd normale nl politie je aan. Minimaal 6 uur op bureau zitten (als eerstenkeer is )