Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zal geen algemeen vuurwerkverbod komen, maar er zijn enkele verboden zones gepland
Je mag het afsteken maar kan niks kopen. Veel meer valt er niet over te zeggen.Kan iemand bij vertellen hoe het nou zit met verbod in duitsland en met name nordrein westfalen? Heb nou verschillende dingen gelezen maar echt duidelijk is het voor mij nog niet.
En mijn duits is niet zo heel best
Je mag het afsteken maar kan niks kopen. Veel meer valt er niet over te zeggen.
Kan iemand bij vertellen hoe het nou zit met verbod in duitsland en met name nordrein westfalen? Heb nou verschillende dingen gelezen maar echt duidelijk is het voor mij nog niet.
En mijn duits is niet zo heel best
Er mag geen F2 vuurwerk verkocht worden.
Je mag F2 en F1 vuurwerk gewoon afsteken in NRW, mits het geen drukke pleinen of straten zijn en niet bij kerken, verzorgingstehuizen, ziekenhuizen en houten gebouwen.
Je mag ook vuurpijlen, knalvuurwerk en single shots stoken, als je maar voorzichtig bent (zeggen ze).
En als het goed is mag je vanaf 31 december vanaf 6.00 uur tot 1 januari 22.00 uur afsteken, als er verder geen lokale regelingen zijn.
Er mag niet aan consumenten verkocht worden, wel kan je verkopen tussen bedrijven. Dus de verkoop met kvk (zoals vroeger in Belgie) mag dus wel.
Klopt als een bus
Het komt er dus op neer je mag wel afsteken in NRW maar je mag het niet kopen? ik zie een ritje richting die kant tegemoed..
Let wel op dat men per gemeente nog een avond klok kan instellenHet komt er dus op neer je mag wel afsteken in NRW maar je mag het niet kopen? ik zie een ritje richting die kant tegemoed..
Je kan je bij de KVK inschrijven als niet btw plichtige ondernemer.
Dat wil ik nog even als tip mee geven.