Maar mag je dan vuurwerk van Nederland naar Duitsland meenemen? Fijn dat er ieder geval in Duitsland vuurwerk afgestoken mag worden.
Nee want er is een vervoersverbod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar mag je dan vuurwerk van Nederland naar Duitsland meenemen? Fijn dat er ieder geval in Duitsland vuurwerk afgestoken mag worden.
Zal mijn opmerking even toelichten ze praten over grote publieke plaatsen waar het niet gewenst is om te stoken. Ik wilde eerst bij Nijmegen de grens over ene kant van de weg is Nederlands dan rij je zo duitsland in op weg naar kleve je hebt daar een leuke parkeer plaats echt leuk maar mag het ????Hoezo, zoek gewoon een parking liefst buiten bebouwde kom. En niet in de buurt van asiels, ziekenhuizen etc, en de rommel netjes opruimen. (maar dat hoef ik ons liefhebber niet te vertellen)
Maar eenmaal over de grens zit je goed, tenzij de F3 of F4 bij je hebt (of te veel kilo's)..
Ik denk dat ze met grote publieke plaatsen bedoelen dat ze geen pleinen in de stad vol willen zien met mensen die massaal lopen te stoken. Als jij met je NL / DE vuurwerk naar een rustige plek gaat en niet in groepen van meer dan 10 stookt zullen die agenten (als ze al komen) er waarschijnlijk heel veel begrip voor hebben. Vuurwerk naar duitsland vervoeren vanuit NL verwacht ik geen probleem; ze zullen te druk bezig zijn om alles wat uit duitsland komt tegen proberen te houden (succes daarmee...)Zal mijn opmerking even toelichten ze praten over grote publieke plaatsen waar het niet gewenst is om te stoken. Ik wilde eerst bij Nijmegen de grens over ene kant van de weg is Nederlands dan rij je zo duitsland in op weg naar kleve je hebt daar een leuke parkeer plaats echt leuk maar mag het ????
Hoezo, zoek gewoon een parking liefst buiten bebouwde kom. En niet in de buurt van asiels, ziekenhuizen etc, en de rommel netjes opruimen. (maar dat hoef ik ons liefhebber niet te vertellen)
Er is nog géén vervoersverbod! Ze willen het gaan verbieden en zodra dit gebeurd dan is het pas na 15 december dat het ingaat.
Boete van 100 euro![]()
Je kan ook nu naar belgie en 25 kg halen zonder kans op boete.
Je kan ook nu naar belgie en 25 kg halen zonder kans op boete.
WYLER - Een verbod op de verkoop van vuurwerk in Duitsland heeft het niet gehaald. Burgemeester Slinkman van Berg en Dal overweegt nu om wegen naar Duitsland af te sluiten.