Samenvuurwerkkopen
VWC lid
Om een uur of 6 word er meer duidelijk lees ik op feuerwerkforum. Tot nu toe ziet het er goed uit en word er alleen nog gesproken over verbodszones.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Antwoord van Exchange op het vervoer betreffende. Eindelijk een duidelijk antwoord.![]()
Wat gaat ie doen ,je tegenhouden bij de grens ?Daarnaartoe is dus verboden volgens rutte.
Geen onnodige tripjes.
Daarnaartoe is dus verboden volgens rutte.
Geen onnodige tripjes.
Waarom zo somber?Ik zie het zeer somber in om daar te komen. Weet alleen niet wat er nu voor nieuwe corona regels zijn?
Een geschikte stookplek vinden is vanwege de regels die ons om de oren vliegen wel een dingetje.Waarom zo somber?
De grenzen met Duitsland gaan echt niet dicht hoor, was met de eerste golf ook niet.
Vooralsnog mag je gewoon 24 uur in Duitsland verblijven zonder gevolgen.
Hoezo, zoek gewoon een parking liefst buiten bebouwde kom. En niet in de buurt van asiels, ziekenhuizen etc, en de rommel netjes opruimen. (maar dat hoef ik ons liefhebber niet te vertellenEen geschikte stookplek vinden is vanwege de regels die ons om de oren vliegen wel een dingetje.