vuurwerkfreakk
VWC lid
Wordt er niet eenvoudiger op wanneer je het nu wel of niet legaal bij je hebt. Maar er komt ook een vervoersverbod aan begreep ik...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach risico loop je altijd. Je denkt toch niet dat ik voor een schamele 25 kg de trip wil maken? Nee dan moet de kofferbak ook vol liggen![]()
![]()
Dat wordt ook een verbod waarschijnlijkMorgen vervroegde MPK i.p.v. 9 december rond 13.00 uur.
Dat wordt ook een verbod waarschijnlijk
Nee maar afsteken op straat ook niet . Alleen eigen tuin... en hier werd ook zeker weinig afgestoken in dldEen verbod op verkoop zou inderdaad kunnen. Het afsteken gaat sowieso niet verboden worden. Dat is niet gegrond en was afgelopen jaarwisseling ook niet verboden.
Een verkoopverbod, geld dat dan ook als je het via een kvk nummer doet?
Nee maar afsteken op straat ook niet . Alleen eigen tuin... en hier werd ook zeker weinig afgestoken in dld
Nederland zal wel flink hameren op een verbod.. die zien het al aankomen...Het ziet er helaas niet goed uit.
https://m.bild.de/politik/inland/po...der-kneipen-lockdown-78416368.bildMobile.html
Ik verwacht het zelfde als afgelopen oud en nieuw. Afsteken op privé terrein of afgelegen plekken + verkoop alleen met KVK wat nu ook al kan. Ook in de Duitse Makro, de Metro kan je nu al vuurwerk kopen.
Wanneer gaat het verkoopverbod in? En blijft vuurwerk kopen met KVK nog wel toegestaan?
Dit lijken mij zaken om niet open en bloot hier zo te bespreken.