Wetgeving Duitsland

Wordt er niet eenvoudiger op wanneer je het nu wel of niet legaal bij je hebt. Maar er komt ook een vervoersverbod aan begreep ik...

Ach risico loop je altijd. Je denkt toch niet dat ik voor een schamele 25 kg de trip wil maken? Nee dan moet de kofferbak ook vol liggen :p :D

Ach risico loop je altijd. Je denkt toch niet dat ik voor een schamele 25 kg de trip wil maken? Nee dan moet de kofferbak ook vol liggen :p :D

Daarom, over de grens bij Baarle kun je ook gepakt worden. Hoe groot is die kans als je altijd voor oktober gaat, te verwaarlozen zelfs. Maarja een klein risico hou je altijd. Die afweging moet iedereen zelf maken. Alles kan. :p

Een verbod op verkoop zou inderdaad kunnen. Het afsteken gaat sowieso niet verboden worden. Dat is niet gegrond en was afgelopen jaarwisseling ook niet verboden.
Nee maar afsteken op straat ook niet . Alleen eigen tuin... en hier werd ook zeker weinig afgestoken in dld

Nee maar afsteken op straat ook niet . Alleen eigen tuin... en hier werd ook zeker weinig afgestoken in dld

In NDS mocht je gewoon op afgelegen plekken stoken. Als voorbeeld bij de PB in Bad Bentheim net over de grens bij Oldenzaal. Daar waar de winkels de 31e altijd al vroeg sluiten. Was afgelopen oud en nieuw geen enkel probleem. Weet niet hoe het in NRW was.

Back
Bovenaan