ArnoudPyro
VWC lid
Post kan weg.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is niet waar want bij Zena lagen vorig jaar nog Megatresk p1 items.
Maar verder ook geen spul van Zena zelf. Die restvoorraad wordt momenteel verkocht in Polen...Ik was vorige week bij Alpeco. Je krijgt daar Max 1 kg kruit mee en moet er ook voor tekenen.Iemand enige idee hoe het met die 1 kilo regel in praktijk zit in België.
Wil Dinsdag voor de eerste keer naar Alpeco gaan. Bestelling bij elkaar is zeker meer als 1 kilo aan kruit!
Welke problemen zou ik kunnen krijgen als ik meer wil mee krijgen?
maar ik heb gehoord dat er per persoon 1 kilo kruit kan worden meegenomen, en dat als je daarna even een matig kopje koffie in kapelle gaat drinken en na een 3 kwartier weer alpeco inloopt ze je niet herkennen..van horen zeggen...Ik was vorige week bij Alpeco. Je krijgt daar Max 1 kg kruit mee en moet er ook voor tekenen.
Was jaren geleden bij Zena Maaseik kreeg toen max. 1kilo kruit mee, echter had de vrouw mee toen mocht 2 kilomaar ik heb gehoord dat er per persoon 1 kilo kruit kan worden meegenomen, en dat als je daarna even een matig kopje koffie in kapelle gaat drinken en na een 3 kwartier weer alpeco inloopt ze je niet herkennen..van horen zeggen...
Nogmaals pyroteamzuid. De regels zijn duidelijk. De ene winkel gaat er strenger mee om dan de andere. Het lijkt me niet nodig om dat hier te bespreken. Alpeco is 1 van de strengere, je moet zelfs je handtekening zetten dat je aan de regel voldoet. Zoals RVA beschrijft zullen er altijd opties zijn om de regels te omzeilen. Ik kreeg het idee dat het vrij lastig is (dezelfde persoon neemt alle handtekeningen op).Volgens de Belgische Wetgeving is het enkel toegestaan maximaal 1 kilo kruitgewicht per persoon onder zich te houden. Gelief hier rekening mee te houden. Indien u beslist meerdere keren achter elkaar binnen te komen is dit u eigen pakkie-an ! Dat staat op een blaadje bij Salon Rogier in Maaseik. Werkt dit ook bij Alpeco?