Arnoud PyroFan VWC lid 14 mei 2022 #162 Fermata zei: Dat is niet waar want bij Zena lagen vorig jaar nog Megatresk p1 items. Klik om te vergroten... Nu je het zegt, klopt idd Maar verder ook geen spul van Zena zelf. Die restvoorraad wordt momenteel verkocht in Polen...
Fermata zei: Dat is niet waar want bij Zena lagen vorig jaar nog Megatresk p1 items. Klik om te vergroten... Nu je het zegt, klopt idd Maar verder ook geen spul van Zena zelf. Die restvoorraad wordt momenteel verkocht in Polen...
Econz VWC lid 14 mei 2022 #163 Ik zie enkele P1 producten ook nog gewoon verkrijgbaar bij Salon Roger...
RandomDaniel VWC lid 14 mei 2022 #164 Dat zijn waarschijnlijk de laatste dan. Het verbod op P1 en fakkels is aangekondigd, maar nog niet in werking gegaan denk ik.
Dat zijn waarschijnlijk de laatste dan. Het verbod op P1 en fakkels is aangekondigd, maar nog niet in werking gegaan denk ik.
laurens VWC lid 14 mei 2022 #165 Spijtig, maar het viel te verwachten. Dat wordt weer jaren wachten op de volgende maas in de wet. Ach tsja, Oud&Nieuw komt toch nooit meer terug.
Spijtig, maar het viel te verwachten. Dat wordt weer jaren wachten op de volgende maas in de wet. Ach tsja, Oud&Nieuw komt toch nooit meer terug.