West Vuurwerk

Zou westvuurwerk ook niet 1 van de dealers zijn die de vip collectie zou verkopen? Ik zie het er niet bij staan namelijk. En ben er mee eens dat het assortiment zeer matig is, al helemaal nu ze geen china red meer in hun assortiment hebben.

West is VIP dealer. De enige in de provincie.

West zit ook verder in de provincie en ik dacht dat ik daar ergens over gepost had maar kan het niet terugvinden? Winsum en Bedum sowieso, maar ik dacht ook nog elders.

Mikeole tipte me dat de Mine & Salute ook bij de dependance van West in Bedum te koop gaat zijn http://www.vuurwerkbedum.nl/ (nog offline). Mijn vermoeden is dat de VIP Collection daar verkocht gaat worden, en de Mine & Salute daarop meelift.

Contact gehad met Martin West, waaruit de volgende info:

Winkel in Winsum is er niet meer, te weinig animo daar. Nu is er Groningen, Bedum, Delfzijl en Assen. Alleen bij de vestiging in Groningen wordt de VIP Collection verkocht, bij alle vestigingen wordt er Katan verkocht, en niet alleen de Mine/Salute maar ook meer. Toppie dus! De site van Bedum komt een dezer dagen online, dus ben benieuwd naar het assortiment.

edit: op de site van West in Groningen al een kopje 'VIP Collection' én een (nog niet gevuld) kopje China Red! Zie ook de Whistling Thunder Queens van Katan al in de webshop staan, begint leuk te worden!

Laatst bewerkt:
goed nieuws voor de provincie, zou hier niet meer langs zijn gegaan als ze niet vernieuwingen hadden doorgevoerd. nu is de winkel toch wel weer een bezoekje waard/

jammer , op de site van china red staat niet aangegeven dat west vuurwerk een verkooppunt van ze is. weet iemand hier misschien wat meer van aangezien wel een kopje op hun site hebben staan.?

Ik meen dat ze voorgaande jaren ook niet als dealer op de site van China Red stonden. Had er vast mee te maken dat ze niet de hele lijn voerden maar slechts een selectie producten. Geen idee hoe dat dit jaar gaat zijn; ik zit dagelijks te kijken of de webshop is aangevuld maar er gaat nogal wat tijd overheen.

Vuurwerbedum blijft offline en is dit jaar overgenomen door www.onwijsvuurwerk.nl van hetzelfde bedrijf als cigo de weijs aan de van lenneplaan te groningen. Daar wordt morgenavond voor 454 euro aan vuurwerk weggegeven via Onwijsvuurwerk.nl op Facebook

Laatst bewerkt:
15 november is deze webshop ook weer open. Behalve China Red, beetje Broekhoff en Jorge (Polska), ook Evolution. Orange Label sectie is leeg, misschien "nog"?

Even een vraagje hier. Ik werd gebeld door een klant van ons uit Groningen dat west de laatste verkoop dag gewoon open was. Wie weet hier wat meer Van, heb Luc ook gebeld en hij wist hier zo ook niks van. Hoorde dit ook pas net van mij. Heeft west se evt boete van €5000 voor lief genomen met de gok op een hogere opbrengst dan 5000 of???

Goh, zelfs West is alweer open joh, das vroeg voor hun doen. Nog altijd zelfs wat Jorge naast China Red

Contact gehad met Martin, zijn nummer staat onderaan zijn website. Volgende week word er een mail verstuurd met informatie over de gedane bestellingen... :thumbup:

Back
Bovenaan