jakhal
Banned
Evolution staat los van de winkel Orthen.
Maar Remco heeft vele vrienden...waaronder Evolution
Gr
Marchel
Leuk dat je reageert, maar ik stelde de vraag volgensmij aan "remco".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Evolution staat los van de winkel Orthen.
Maar Remco heeft vele vrienden...waaronder Evolution
Gr
Marchel
Ik meende altijd dat jij bij orthen werkte 3xh....gezien je vele kennis omtrent evolution.
Kick dit forum weer even terug omhoog
Iemand van plan om dit jaar in een vuurwerkwinkel te gaan werken?
Zit er zelf aan te denken om bij een nieuw geopende Zena winkel hier in de buurt te gaan solliciteren, vorig jaar ook geprobeerd, toen waren ze al voorzien.
Ben benieuwd naar waar jullie (gaan) werken.![]()
Ik ga dit jaar voor het 6e jaar op rij weer werken bij een Boeren Bond filliaal.
Er hangt bij ons 1 spreuk en die is heilig:
Je kan beter werken tussen kerst en oud&nieuw dan tussen oud&nieuw en kerst
Het lijkt mij elk jaar erg leuk om te werken bij een verkooppunt, mar het komt altijd slecht uit met mijn eigen werk. Dit jaar zou ik alleen op zaterdag de 30e kunnen.
Aan winkelervaring zal het niet liggen, ik heb 7 jaar als bedrijfsleider bij Free Record Shop gewerkt. Dat in combinatie met mijn passie voor vuurwerk...
Lijkt me echt super om te doen, alleen hoe kom je er binnen. Heb al verschillende een keer een mail gestuurd maar nooit meer iets gehoord.
Ja, idd misschien toch maar eens doen, maar ben zo iemand die niet opdringerig wil overkomen. Dus daarom nog nooit gedaan, maar lijkt me zo tof, dus dan toch maar een keertje heen gaan.