Hoi winkeliers/liefhebbers,
In het eerste coronajaar zou ik voor het eerst gaan meehelpen in een winkel in het zuiden in de vuurwerkperiode, maar we hoeven het er verder niet over te hebben hoe dat is gelopen voor de branche..
Hierdoor ook geen contact meer.
Nu lijkt het me nog steeds een mega interessante ervaring mee te helpen in een vuurwerkwinkel.
Dan heb ik het over de verkoopdagen en eventueel de weekenden in de drukke periode, want ik heb gewoon een fulltime baan als sociaal werker.
Het gaat mij vooral om de ervaring, het met een team keihard werken aan het fantastisch maken van een ieder zijn oud en nieuw. En dat te midden van al het vuurwerk.
Wat ik heb te bieden?
Ervaring in de horeca, catering en festivalcatering. Efficiënt, hard en lang werken is mij niet vreemd. Gewend aan piekmomenten en hierin stressloos werken. Ik geniet ervan een flinke opgave met een team in een bepaalde periode samen tot een goed einde te brengen.
Daarnaast zoals hierboven geschreven ondertussen al een tijdje sociaal werker met een coördinerende rol, dus ook veel ervaring met sociaal/klantcontact en aansturing.
Omdat het mij bovenal om de ervaring gaat ben ik breed inzetbaar, verkoop/logistiek/orderpicken/uitleveren. Ik draai mijn hand er niet voor om.
Het behoeft geen uitleg dat ik, zoals de meesten hier, een brede kennis heb over het vuurwerk wat heden ten dage in de schappen ligt.
Ik ben 28 jaar en woonachtig in Tilburg. Ik kan mij zelfstandig verplaatsen, maar liever niet al te ver.
Verdere info of persoonlijke informatie deel ik graag via een privé bericht!