Werken in een vuurwerkwinkel

Je loopt in de winkel om de mensen advies te geven en je zit achter de kassa om af te rekenen iemand anders pak het vuurwerk voor de klant. Maar vuurwerk inpakken met 13 of 14 jaar zit er echt niet in. Hoogtens dan nog met lege dozen en kooien slepen.
Ik heb liever iemand van 13 in de verkoop die de mensen wat kan vertellen over vuurwerk dan een volwassen iemand die onzin uit loopt te kramen.
De klanten zelf vinden dat ook leuk dat een jong iemand al zo enthousiast over vuurwerk kan vertellen.

Heb nog niks terug op me mail. Normaal krijg ik altijd mail terug.

En inderdaad inpakken mag niet. Maar afrekenen en een praatje maken. Of iemand die niet uit zijn bestelling komt en hulp nodig heeft of advies geven is ook al toppie. Maarja.

Heb nog niks terug op me mail. Normaal krijg ik altijd mail terug.

En inderdaad inpakken mag niet. Maar afrekenen en een praatje maken. Of iemand die niet uit zijn bestelling komt en hulp nodig heeft of advies geven is ook al toppie. Maarja.

Misschien is het beter om persoonlijk bij de winkels langs te gaan waar je eventueel zou willen werken.
Als ze bij mij solliciteren heb ik dat ook liever, dan kan je zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Succes.

Misschien is het beter om persoonlijk bij de winkels langs te gaan waar je eventueel zou willen werken.
Als ze bij mij solliciteren heb ik dat ook liever, dan kan je zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

Succes.

Bedankt voor de tip! Zal het zeker proberen. Jammer genoeg woon ik te ver weg om bij u te komen solliciteren haha :p

langsgaan is het beste;-) heb ik ook gedaan. Want je kunt inderdaad zien wie je voor je hebt. Ik had geluk want ik kon gelijk bij de eerste die ik aanschreef aan het werk.
Greetzzz

langsgaan is het beste;-) heb ik ook gedaan. Want je kunt inderdaad zien wie je voor je hebt. Ik had geluk want ik kon gelijk bij de eerste die ik aanschreef aan het werk.
Greetzzz

Ik neem aan dat je geen 14 bent zoals ik haha. Dan gaat dat wat makkelijker. Ook jij bedankt voor de tip!

das waar, ik ben idd geen 14, maar als je echt wilt dan lukt het vaak ook wel.
Dus gewoon doorzetten, komt vast goed.
greetzz

Wij de knalkoning in oss een nieuwe winkel zoeken voor dit jaar nog 2 medewerkers (freaks) voor de laatste 3 dagen vanaf minimaal 16 jaar voor div werkzaamheden tijdens deze dagen je krijgt een cursus van de importeur marijn in nov wij verkopen de hele lijn van marijn vuurwerk en breeschoten vuurwerk kijk maar op de site voor meer info of voor inschrijving kan je ons mailen evt.met foto en wat info van jou zou leuk zijn langs komen heeft nog niet zo veel zin aangezien er nu druk verbouwd word en we niet elke dag aanwezig zijn

Ik ga volgend jaar wat dealers af dan ben ik 15(en in feberuarie 16) dus dat zal hopenlijk lukken.

Ik ook, ik ben nu 14. En winkels vinden dat iets te jong. Hoorde van meerdere winkels kom volgens jaar maar eens terug. Ben dan 15. En april ben ik 16 dus dta duurt ook niet zolang. :D

Werken in een vuurwerk winkel lijkt me op zich wel leuk, maar werken op 31 december dat nooit van mijn leven!

Werken in een vuurwerk winkel lijkt me op zich wel leuk, maar werken op 31 december dat nooit van mijn leven!

Voor mij exact hetzelfde. Zou graag in een vuurwerkwinkel werken hoor, heel graag. Maar meestal willen ze je dan de voledige 3 verkoopdagen hebben. Nee, dan helaas maar niet :p

Zo dacht ik ook inderdaad toen ik voor het eerst bij een vuurwerkwinkel ging werken. Echter als je goed nadenkt steek je alleen maar kleine spullen (ik noem t rotzooi:p) als knalvuurwerk en wat kleine potjes af. Dat is leuk om de dag mee door te komen, maar het is toch leuker om heel de dag met echt vuurwerk bezig te zijn? Daarnaast scheelt het je ook nog wat geld dat je nu bespaart overdag.

Nog een voordeel vind ik dat je aan het eind van de 31e gratis spullen mee mag nemen die nog over zijn.:D

Daarnaast kan je altijd in je pauze of als het rustig is even wat vuurwerk kopen (uiteraard met korting) en dat buiten de poort afsteken.

Alleen maar voordelen dus als je het mij vraagt.

(ik moet eerlijk toegeven, als het 15:00 uur is en het al begint te schemeren en je moe begint te worden, dan mag het voor mij ook wel 17:00 of 18:00 zijn)

Ik steek op oudejaarsdag altijd van 10 tot 2 met pauzes van hoogstens 15 minuten vuurwerk af. Die sfeer, dat 10 uur moment en al die soorten vuurwerk vind ik nog leuker dan om 12 uur zelf.

Zo dacht ik ook inderdaad toen ik voor het eerst bij een vuurwerkwinkel ging werken. Echter als je goed nadenkt steek je alleen maar kleine spullen (ik noem t rotzooi:p) als knalvuurwerk en wat kleine potjes af. Dat is leuk om de dag mee door te komen, maar het is toch leuker om heel de dag met echt vuurwerk bezig te zijn? Daarnaast scheelt het je ook nog wat geld dat je nu bespaart overdag.

Nog een voordeel vind ik dat je aan het eind van de 31e gratis spullen mee mag nemen die nog over zijn.:D

Daarnaast kan je altijd in je pauze of als het rustig is even wat vuurwerk kopen (uiteraard met korting) en dat buiten de poort afsteken.

Alleen maar voordelen dus als je het mij vraagt.

(ik moet eerlijk toegeven, als het 15:00 uur is en het al begint te schemeren en je moe begint te worden, dan mag het voor mij ook wel 17:00 of 18:00 zijn)

Haha, dat laatste is heel herkenbaar! Daar heb ik afgelopen jaar ook het meeste moeite mee gehad.
Op de 31e was het niet lastig tot ik alleen nog maar rest kon verkopen en het begon te schemeren, toen had ik iets van: Gooi die tent maar dicht!

Maakt mij niet heel erg uit zolang ik dan maar om 5? uur vrij ben ofzoiets niet tot 10 uur want dan kan ik helemaal geen vw afsteken.. Maar moet ik wel iemand anders vinden die naar Duitsland kan want kan ik dat zelf niet meer doen..

Back
Bovenaan