Wereldkampioen Vuurwerk - Vanavond 21:10 ned 2

Afcajax

VWC lid
Nergens ter wereld wordt per inwoner zoveel vuurwerk afgestoken als in Nederland. Het illegale circuit is groot. En al jaren vallen er honderden gewonden tijdens de jaarwisseling. Waarom lukt het niet de criminele handel in zwaar vuurwerk te stoppen? Brandpunt Reporter onderzoekt de vuurwerkbranche. En wat blijkt: 14 jaar na de ramp in Enschede wordt wetgeving structureel overtreden.

http://pers.kro.nl/programmas/brandpunt_reporter/brandpunt_reporter_wereldkampioen_vuurwerk

Zo gaat de beerput eindelijk open? :p

"14 jaar na de vuurwerkramp" Nu weet je gelijk dat het over een analyse vanuit de wet gaat i.p.v. een analyse over de wetgeving en handhaving daarvan. Jammer...

"14 jaar na de vuurwerkramp" Nu weet je gelijk dat het over een analyse vanuit de wet gaat i.p.v. een analyse over de wetgeving en handhaving daarvan. Jammer...

Ja dat trekt kijkers, als het leuk en positief was keken mensen niet. Azijnzeikers hebben we in dit land. Lekker tegen van alles en nog wat zijn en vooral je medeburgers de les voor lezen. Hebben we vaker over gehad, de media maakt onze hobby kapot. Nu is het illegaal vuurwerk en als we dat niet hadden gingen ze zeuren over het smog gehalte als het maar negatief is want daar kijken mensen naar

"een twee inch salute is gelijk aan 2 handgraten en een 3 inch salute aan 4 handgraten"

Toch weer ***koek in deze documentaire...

Zo kan ik ook wel een docu maken, wat eenzijdig.

Mijn arm zit onder de brand wonden opgelopen toen ik 5 was door heet water, wordt tijd dat ze het
verwarmen van water gaan verbieden, veel kleine kinderen worden daar slachtoffer van.
Met heet water moet je gewoon uit kijken en zo moet dat ook met vuurwerk.

Vroeger had je van die romeinse kaarsen gehad die wondertollen schoot, dat heeft mij brandwonden
in de nek en rug opgelevert en ik was een stuk haar op mijn achterhoofd kwijt.
Ik geef niet het vuurwerk de schuld maar mijn buurman die dat ding in de hand hield en schuin zat
te schieten.

Ik geef niet het vuurwerk de schuld maar mijn buurman die dat ding in de hand hield en schuin zat
te schieten.

Ja en dat is nou de hele discussie die gaande is. Eigenlijk zeg jij min of meer nu ook: Het hoort niet in de handen thuis van mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Dit is gewoon tekenend voor de jeugd van nu. Ik citeer: "Als je geen videobericht van de TaskForce OVB krijgt dan hoor je er dus niet bij."

Ik ken het joch niet, maar heb nu al een schurfthekel aan het kind.

Hij bevestigd precies wat ik, en anderen, hier al tijden verkondigen over dit soort personen (zal geen namen noemen) Vrij geciteerd: "Wanneer mensen dit soort filmpjes zien, dan vinden ze het mooi en zet het ze aan om het ook te kopen en na te doen."

:bonk:

Je bedoeld een ene Ruben... Namen mag je best noemen.

Nee, mensen moeten eens begrijpen dat vuurwerk geen speelgoed is net als heet water en dat je moet uit
kijken wat je doet, iedereen heeft geleerd uit te kijken voor heet water, zou toch ook met
vuurwerk moeten lukken?

Nergens ter wereld wordt per inwoner zoveel vuurwerk afgestoken als in Nederland. :idea:

Ah oke bedankt, ik dacht even dat dit knaapie wereldkampioen werd genoemd.

Dus zijn we eindelijk is ergens de beste in willen ze het weer verbieden..

Blijkbaar ben ik dus een terrorist omdat ik nitraatjes heb liggen.

En dan komt oom agent weer met zijn handgranaten-vergelijking.
De beste man heeft nog nooit een shell meegemaakt die hij daar vast heeft en sterker nog geen handgranaat.
En dan jezelf vuurwerkexpert noemen whahahah, die kunnen alleen vertellen hoe gevaarlijk het wel niet is en daar houdt het ook mee op.

Plus die knul die zegt dat hij al lang gestopt is met illegaal vuurwerk en een aantal minuten ervoor in beeld nog even Cobra's inkoopt.

Wat is die Rudi Bakker een vies vuil goor hypocriete moordenaar zeg!! met z'n lelijke *** kop op tv op de plek des onheils! Bah Bah en dan nog zeggen ''de slager keurt zijn eigen vlees''

Back
Bovenaan