Wellicht laatste jaar van consumentenvuurwerk

Wat een plannen hebben ze allemaal zeg!
K durf te wedden dat als ze een percentage,zeggen van zoveel procent is voor het vuurwerkverbod dat ze het alleen aan alleemaal zeurende omatjes vragen.

De dieren hebben al jaren te lijden en ze zijn er nog steeds dus dat zal niet het grootste probleem zijn.
Als deze partijen geen argumenten meer hebben dan kunnen we de traditie behouden.

Daarom vind ik het ook echt onzin dat ze daar over beginnen als de dieren er last van hebben waarom hadden ze niet 20 jaar geleden bijvoorbeeld aan de dieren gedacht om een verbod in te voeren en over het milieu lopen ze te zeiken dat het vuurwerk milieu vervuiling is maar ze denken niet aan auto's en wat te denken vliegtuigen, ik ben zelf vliegtuig monteur als er iets is wat milieu vervuiling oplevert is het vliegtuigen en auto's maar daar hoor je niemand over klagen

Als ze het gaan verbieden dan vrees ik echt dat er flink rotzooi wordt geschopt.
Dan is het niet alleen meer in Veen raak met autobranden.

Kijk naar frankrijk, daar waren dit jaar "maar" 1067 auto's in brand gestoken...

Er zijn zoveel dingen waar men zich beter druk om kan maken, nee vuurwerk is gewoon de zondebok van alles, zonder vuurwerk dan is er geen geweld, vernielingen etc meer. geloof je het zelf? Weet je wat zou helpen.

Echt het stokpaardje van de lokale politiek dit jaar.

Wat een oliedomme mensen zitten er toch op de verkeerde plekken. Van een burgemeester zou je toch een goed werkend stel hersens mogen verwachten. De meeste politici tonen telkens weer aan dat ze niet gehinderd worden door enige kennis van zaken. Zonder enige schaamte en besef laten ze telkens weer zien waartoe handjeklap naar leuke baantjes leidt.

Een linkse hobby om alles maar te verbieden, maar nooit met een oplossing te komen. Je eigen straatje schoonvegen is het devies. Maskeer je eigen onkunde om bepaalde groepen binnen je gemeente op te voeden, te corrigeren, in toom te houden en daarmee de echte oorzaak aan te pakken. Nee. kies de makkelijke weg....

Wat een ongelofelijke niksnutten zitten er toch ons belastinggeld op te strijken.

Als er een verbod komt koop ik alleen nog maar 1.1 spul incl. wat echte handgranaten.. die zijn toch even hard als cobra's en dan net zo illegaal als een rotje dus dat is ook geen probleem...

OOPS... dat is nou net het probleem wat ze proberen uit te bannen.. hmm typisch, het verbieden van dingen werkt doorgaans erg goed wand zoals iedereen weet zijn er in Nederland ook geen drugs en wapens te koop.. die zijn immers illigaal..

Voorlopig hou ik het nog maar op consumenten vuurwerk.

Als we samen geld inleggen is er misschien wel kartonvoordeel te halen op een bataljon tanks. @uselesspost @ga maar verder met het topic

ach ja de wietpas was ook zo n initiatie .
dat strandde ook door de overlast en de handel op straat .
maar goed ze moeten het maar zelf weten dat gaat fout .

merk ik ook ja regelmatig krijg ook regelmatig bij de telegraaf mail terug. Dat het niet word geplaatst. Heb gelijk terug gemailt met het woord. Schijnheilig. Kunnen we zelf met zijn alle geen nieuw site beginnen haha.

VWCNIEUWS.NL

Back
Bovenaan