Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste gemeentes zijn blijer met zo'n ton of korf dan met een vuurtje direct op het asfalt. Zeker als die ton nog op een voetje staat zodat de warmte van de onderkant niet in direct contact staat met het wegdek.

Gouden tip!! Thnx man. Kga indd pootje of bokjes maken eronder.

Hatsidee. De laatste maand van 2023 is begonnen. Sterker, de 1e dag er van is al langzaam weer voorbij.
Het gaat hard zo!
Dinsdag sinterklaasviering, vanaf woensdag mag de kerstboom er weer in, dus dan kan de zoektocht weer gestart worden. Dan is het ook zo kerst en dan eindelijk weer lekker genieten van onze dag! Zin in.

Wat gaat de tijd ontzettend snel voorbij zeg. Ene kant kan ik niet wachten op de dag der dagen, andere kant kan het me niet lang genoeg duren deze tijd. Probeer wel van alles zoveel mogelijk te genieten.

Pohh het is nu echt aftellen met een paar mijlpalen. Sinterklaas geweest, check. Dadelijk kerstborrel, kerstvakantie, kerst zelf en dan kunnen we al gaan ophalen. Lekker man, laatste weken! Nog een week en dan vliegt de tijd volle bak voor mij.

Ik zat gister even te kijken hoe m'n werk dagen zijn deze week en volgende week en dat ziet er toch best lekker uit.
1 dag werken, 1 dag vrij. 1 dag werken, 3 dagen vrij. 1 dag werken, 1 dag vrij. 3 dagen werken, 1 dag vrij. 2 dagen werken en dan ben ik vrij t/m de eerste week van januari

Ik zat gister even te kijken hoe m'n werk dagen zijn deze week en volgende week en dat ziet er toch best lekker uit.
1 dag werken, 1 dag vrij. 1 dag werken, 3 dagen vrij. 1 dag werken, 1 dag vrij. 3 dagen werken, 1 dag vrij. 2 dagen werken en dan ben ik vrij t/m de eerste week van januari

Zoeken ze nog collega's bij jullie? Zo'n rooster wil ik ook:D

Maar lekker man, geniet er van, mooi extra tijd zo om overal van te genieten.

Lijkt heel leuk zo,n rooster, maar gezond is het niet! Helaas heb ik in de zorg ook regelmatig zo,n rooster. 1 dag vrij is te weinig! Wil je,je rust pakken, heb je toch echt 2 dagen vrij nodi
g!

Het aftellen is weer begonnen, traditie getrouw zat vandaag 6 december de dag na sinterklaas de eerste vuurwerkfolder in de brievenbus:handsup:

Geen folders in de bus dit jaar. Uberhaupt geen folders met een ja/nee sticker. Gelukkig valtalles tegenwoordig online wel te vinden.

De dagen vliegen voorbij inderdaad. Van alles genieten nu, staan zo weer in januari en is het allemaal weer voorbij.

Pff wat gaat het hard, ik ben in mijn hoofd en op papier al helemaal bezig met de laatste dagen van het jaar. Diner met kerst, 3 dagen koken en gezelligheid. Routes voor het ophalen van al ons mooie vierwerk en natuurlijk de algehele planning van de avond zelf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan