Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een van de mooiste dagen vind ik persoonlijk ook de ophaaldagen. Overal hoor je af en toe al wat vuurwerk en 's avonds zie je her en der al wat sier. Prachtige tijd!

Geniet er van

Laatst bewerkt:
Eerst nog maar even kerst vieren. Het gaat toch al allemaal zo snel. Maar je hebt gelijk het zit er wel aan te komen.:biertje:

Laat die kerst maar komen! dan nog een dagje uithouden en 28e vuurwerk ophalen, 29 en 30ste nog even bijklussen bij de plaatselijke vuurwerkwinkel en dan stoken maarrr...:D :D

De mooiste dagen van het jaar zijn in aantocht medestokers!!
Eerst de kerstdagen en de Top 2000 sfeer natuurlijk en dan... die heerlijke afhaaldagen {in Nederland en Duitsland) en dan de Dag der Dagen. Mijn bloeddruk begint alweer langzaam te stijgen :yes::yes:
Wat is het toch een heerlijke tijd nu!

En de het-is-weer-voorbij kater van 1 januari, daar denken we nog helemaal niet aan :no::no:

Veel plezier allemaal!!

Over een week is het al kerstavond en over 2 weken zit het grootste deel van onze dag der dagen er alweer op, bizar. Genieten mensen!

pff kerst al over 6 dagen, en daarna volgt oudjaarsdag :holland: Het besef dat je nu kan zeggen dat het volgende week zondag al oud en nieuw is!

Nog maar één werkweek - 5 dagen - en kerstavond is zogoed als voorbij en de Top2000 staat op 't punt van beginnen. Genieten, genieten, genieten nu. Voor je 't weet is het voorbij.

Ja maximale eruit halen. Zoveel leuke dingen waar ik maanden naar uit heb gekeken zijn alweer voorbij. Dus deze laatste dagen mogen van mij wel mooi lang duren. Maar helaas zal dit ook weer voorbij vliegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan