Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat niemand het krijgt tegenwoordig :shy:

Voor het eerst in tijden dit jaar inderdaad ook niets gehad.. Nu helpt het ook niet mee dat het bij ons in de sector totaal niet goed loopt. Ondanks dat mogen ze wat mij betreft nooit bezuinigen op dit gebaar naar het personeel.

Pff, het is alweer 23 december... ik weet nog goed dat we de Countdown open gooiden dit jaar. Wat is het snel gegaan zeg!

Kerstbomen rausen en fikkie stoken tijdens de kerstvakantie, wie deed dat vroeger ook?
Was dat iets typische Haags of gebeurde dit in de rest van het land ook? Hier in Den Haag ging het er tussen Kerst en Oud & Nieuw heftig aan toe.

Bron: Haagse Kerstbomenjacht

Ik heb ook het idee dat het steeds sneller gaat. Vorig jaar leken de laatste maanden wel een eeuw te duren. Nu kunnen we morgen onze bestellingen al ophalen

Over een klein half uurtje gaan de mooiste 4 dagen van t jaar van start, geniet er van!:D Allemaal succes morgen

En we hebben een uniek record op VWC, we hebben voor het eerst 10.000 berichten in het countdown gedeelte. Wat een aantal en wat zit de sfeer er geweldig in. Wij willen iedereen nu al enorm bedanken voor de geweldige sfeer hier en zijn enorm benieuwd waar dit gaat eindigen, uniek dit!

Het is zover. Het is 31 december. Geniet ervan allemaal!

Extra reden tot feestje: de countdown zit alweer op 11.000 posts!!!

De polls waar we nu op kunnen stemmen, geldt dat alleen voor dit jaar beschikbare producten? Of ook voor uitlopende producten welke je nog kon kopen of misschien wel had bewaard van een eerder jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan