PyroTeamRSD
VWC lid
We zitten alweer in de 11e maand van het jaar letsgo!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net een trui besteld voor het vrouwtje Bekijk bijlage 75778
Die moet ik ook hebben voor mijn schoonmoeder!
Weet iemand hoe de handhaving etc staan tegenwoordig als t gaat om grote olievaten op de stoep om fikkie te stoken? Krijg dit jaar hoop volk over de vloer en het leek me heerlijk om buiten met paar vaten een gezellig vuurtje te stoken en daarna alle afvalresten erin te mieteren��
Nog nooit gehoord dat dat problemen oplevert. Vaak genoeg politie die door de straat rijden en een keer zwaaide. Mijn mening over alles, zolang je normaal doet en rekening houd met anderen/spullen doen ze niet moeilijk. Ze zijn op zoek naar de onruststokers.
Ik heb verschillende en uiteenlopende verhalen gelezen op FB bijvoorbeeld. Indd ik denk dat als we het veilig doen met kids erbij dat t moet lukken.
Ik ga eens speuren naar paar vaten op MP. thnx oompie!
Hier ook nog nooit commentaar gehad en de politie heeft zelfs wel eens een kopje koffie meegepakt.Weet iemand hoe de handhaving etc staan tegenwoordig als t gaat om grote olievaten op de stoep om fikkie te stoken? Krijg dit jaar hoop volk over de vloer en het leek me heerlijk om buiten met paar vaten een gezellig vuurtje te stoken en daarna alle afvalresten erin te mieteren��
Weet iemand hoe de handhaving etc staan tegenwoordig als t gaat om grote olievaten op de stoep om fikkie te stoken? Krijg dit jaar hoop volk over de vloer en het leek me heerlijk om buiten met paar vaten een gezellig vuurtje te stoken en daarna alle afvalresten erin te mieteren��