Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste werkdag voor vakantie, vanavond hoor ik of ik eindejaarsbonus krijg en bepaal ik het budget voor dit jaar. En dan eindelijk shoppen! Veel voorpret voor jullie allemaal!

Laatste werkdag voor vakantie, vanavond hoor ik of ik eindejaarsbonus krijg en bepaal ik het budget voor dit jaar. En dan eindelijk shoppen! Veel voorpret voor jullie allemaal!
Heel veel uitzoek en bestel plezier. Lijkt mij apart als je nu nog alles kan bestellen.

Jaloers! Wil ook met de officiële voorbereidingen starten. Maar de verslagen val school gooien roet in het eten. Anders gezegd oud en nieuw remt mij in mijn voorbereidingen aan mijn verslag voor school. Waardoor dat ook weer langer duurt. Iemand een oplossing voor kruitstress die je alleen maar afleidt? :bonk:

Altijd mooi.. de route bepalen die je gaat rijden om je vuurwerk langs de verschillende winkels op te halen. Zin IN!

Deze week het hele land door gegaan voor afspraken. Morgen nog 1 laatste afspraak, 198km heen en 198km terug, dan op kantoor nog wat laatste dingen afronden en lekker vakantie vieren:)

Zaterdag het vuurwerk bestellen. Ga dit jaar voor 2x Final Colorz, 2xFinal Gold, The Punisher, High Kick,V-master en 2x blitzgewitter

nou Dan Ben ik dus een van de weinige die onvoorbereid vol vuurwerk stress en zonder duidelijk plan onderweg gaat pffffff.:yes:

Lijstjes al geprint op het bureau. Zit er over na te denken om toch nog wat kleiner spul bij de lokale dealer te bestellen. Leuk voor de vooravond, kan niet wachten!

Van het weekend ook maar even de laatste voorbereidingen treffen, zoals het uitprinten van de lijsten. Heerlijke tijd!

Hier ligt ook alles al uitgeprint, in de map netjes op volgorde van de route. Kleine 2 uur bezig geweest om alle afhaalbonnen bij elkaar te krijgen en op te slaan vanuit de mail, toch handig bij haokan dat alles wordt verzameld tot 1 bon. Zo hoef je al die kleine bestellingen niet bij elkaar te schrapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan