Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt nu echt in rap tempo dichterbij......

Vuurwerk demo`s bezocht om toch nog even te kijken of je de juiste keuze hebt gemaakt. Op het forum van VWC dagelijks meerder keren checken of er een nieuw bericht is in een topic over een product dat je besteld hebt of van plan bent te gaan bestellen. De oude sok nog maar eens binnenste buiten gekeerd om te kijken of er echt niets meer in zit om op de valreep toch nog een mooie aanbieding mee te pakken. In de routeplanner het routeplan voor de 28e al uitgezocht om straks ruim 600 km te rijden zodat je het vuurwerk net een dagje langer in huis hebt.lijstjes geprint en ge-dubbel checkt. Jezelf er op betrappen dat je `s nachts soms gewoon over vuurwerk droomt. Cat1 vuurwerk gehaald bij de een bekende supermarkt om alvast wat kruit op te kunnen snuiven. Plaats maken in de schuur om straks de aankopen mooi en overzichtelijk te kunnen neerzetten. Tie-wraps en duct tape gehaald, gewoon omdat dat in het dagelijkse leven nu eenmaal goed van pas komt.En dan komt de dag zelf waarop je het dan eindelijk mag gaan afsteken. Dillema`s, wat steek ik om 18.00 uur af, van welk vuurwerk wil ik in alle rust genieten, en welke boxen combineer ik om 00.00 uur om er toch een klein showtje van te kunnen maken.En dan de volgende dag besef je, wanneer je de rommel aan het opvegen bent, dat het allemaal weer voorbij is en je weer een jaartje moet wachten, met altijd maar weer in je achterhoofd dat er lokale en landelijke overheden zijn die al deze mooie dingen van ons willen afpakken.....

Ik wens alle forumleden en moderatoren alvast mooie kerstdagen en een fijne jaarwisseling toe met uiteraard veel en veilig stookplezier,....ennuh....niet vergeten om je vuurwerkbril op te zetten :cool:

Alle bestellingen nagelopen en de lijsten geprint op de laatste werkdag van het jaar. Inkt is immer nog steeds te duur. Met aankomend verbod op pijlen vanmorgen helaas nog wat besteld, zal vast wel nog meer volgen. De komende dag kijken of ik een cakehouder en pijlenrek in elkaar kan knutselen :confused:. Daarna de ophaaldagen he.:handsup:

Goed topic om me te herinneren om de bestelformulieren uit te printen... Altijd zo'n last minute dingetje vol stress. Vandaag direct maar even doen:yes:

Ai, ook voor mij een goede herinneringen. De lijstjes dit weekend nog even uitprinten. Nog een weekje en dan..... :handsup:

nou de rekening is weer vol dus nu begint het bij mij ook zie alleen door de bomen het bos niet pffffff

Denk dat we eerst beginnen met wat kindervuurwerk. Daarna misschien 4x monster ride met 2x redneck revolt
maar dat kan zomaar weer veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan