Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net de bestelling de deur uitgdaan. en dan de 28e voor de deur wachten om het te kunnen ophalen.

dan paar dagen kijken, vasthouden, bedenken van volgorde van afsteken.

en dan de 31e lekker genieten

Het is steeds meer te horen buiten dat oud en nieuw eraan komt. Het kindervuurwerk is al bijna weer op, dus tijd dat het grotere vuurwerk afgestoken mag worden :D

Het gaat wel heel hard nu allemaal zeg, maar wat een kriebels hier. Het staat nu echt op het punt van beginnen.

Lijstjes zijn uitgeprint en de auto alvast volgetankt.. zo erg verheug ik me erop om het op te halen.
Vermaak mijzelf ook heel erg met bunker filmpjes om te kijken of de producten die ik besteld heb voorbij komen.

Wat is het snel gegaan, het is nog maar 6!!! dagen tot we mogen ophalen. Ik kijk er zo naar uit, maak me gek!!

Gisteren naar de laatste winkeliersdemo geweest en dat betekent dat O&N steeds dichterbij komt. Het afgelopen jaar veel gedaan dat in het teken stond van vuurwerk met Kalkar als absoluut hoogtepunt. Ook ik kijk nu erg uit naar het afsteken van het vuurwerk dat ik gekocht heb, maar dat geldt voor iedereen op dit forum. Veel plezier allemaal :applause:

Wat is het snel gegaan, het is nog maar 6!!! dagen tot we mogen ophalen. Ik kijk er zo naar uit, maak me gek!!

Zal bijna zeggen te snel, echt bizar. Weet nog wel dat ik met 35 graden de winkel verslagen en importeurs bezoeken aan het lezen was, alsof je in je vingers knipt en een half jaar verder bent.

Zal bijna zeggen te snel, echt bizar. Weet nog wel dat ik met 35 graden de winkel verslagen en importeurs bezoeken aan het lezen was, alsof je in je vingers knipt en een half jaar verder bent.

Inderdaad zeg. En inmiddels nog maar 4 dagen tot het afhalen, wat vliegt de tijd toch. Het is alweer kerst. Heerlijke tijden!:kerst:

Lijstje is rond, afhaalberichten zijn afgedrukt. Op 1 of andere manier heb ik nu rust... geen keuzestress meer :p zaterdag zullen de kriebels wel weer terug zijn als de 1e winkel bezocht gaat worden :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan