Welkom aan de 3 nieuwe mods!!

Natuurlijk was ik ontzettend blij om te horen dat deze eer mij toe mocht komen:)
En ik ga dus ook mijn best doen om mijn beste steentje bij te dragen op deze site, zoals ik dat eigenlijk altijd al geprobeert heb:)

Voor de mensen die me nog niet kennen zal ik me hieronder even kort voorstellen.
Naam: Morris Jacobs
Leeftijd: bijna 20 jaar (29sept:rolleyes:)
Provincie: Limburg
Opleiding: Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH, HBO)
Werk/Stage: Cafetariamedewerker & Vuurwerkadviseur / groepsleider bij
kinderen met meervoudige gedragsproblematiek.
Levensmotto: Live the Moment!
Doel: Vuurwerk zo positief mogelijk naar buiten brengen.

Om mijn doel voor een gedeelte te verwezenlijke heb ik afgelopen jaar een interview gehad in Dagblad de Limburger. De foto met bijbehorende tekst vind je hieronder:)

image

image

We gaan er een toptijd van maken weer!!

Haha, tof man dat krantenbericht en dat vest met Pyroboy :D

Alledrie veel succes met jullie nieuwe job! :bye:

Beste Allen,

Bedankt voor alle leuke reacties!

Ik heb er erg veel zin in, en zal mijn uiterste best doen om deze taak zo goed mogelijk uit te voeren. Ik vind het een hele eer om voor het grootste (en natuurlijke beste :p) vuurwerk forum van Nederland mijn inzet te mogen doen.
Weer een stap verder in mijn hobby. Ik wil ook meteen de rest van de Crew bedanken voor het feit dat zij mij deze kans geven :).

Mannen! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe functie.

Dank voor de energie die jullie er in gaan steken om Vuurwerkcrew gezellig en informatief te houden.

Welkom bij de club jongens.
Mooi om jullier erbij te hebben.
We gaan er met iedereen een top tijd van maken.

@Torr,
Van harte met deze mooie beloning !
Altijd zeer intresante en boeiende informatie die jij plaatst op het forum.
Denk aan nieuwe informatie over vuurwerkproducten, en of vuurwerk wat in het nieuws komt.
Ik weet zeker dat dat jij een hele grote bijdrage leverd aan het forum met al jouw post`s ! en waar nodig jouw kritische blik !

Nu ff een persoonlijke noot :p : Gooooooosssss van harte !!!!!!!!! daar gaan we een biertje op drinken !

FD en pyroboy ook van harte natuurlijk !
tevens wens ik jullie firedragon en pyroboy heel veel plezier als mod op vuurwerkcrew.

Gr stefan

Laatst bewerkt door een moderator:
FireDragon, Torrr en Pyroboy, gefeliciteerd met jullie nieuwe functie.
Veel succes en natuurlijk ook veel plezier en ik weet zeker dat jullie een goede aanwinst zijn voor vuurwerkcrew.

Daar nemen me een neut op!:D

Back
Bovenaan