Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, top artikelen die al jaren bekend zijn maar jij nog nooit in je collectie hebt gehad. Wij zijn benieuwd welke artikelen dat zijn, deel het hier met ons.

Transbomber. En ook dit jaar staat hij nog niet in de bestelling. Afgelopen voorjaar net misgegrepen bij de openingsactie van Loots van de Transbomber, sindsdien ook niet meer voor een goede prijs gezien. Verder heb ik ook nog nooit iets gehad van Evolution, omdat ik voorheen niet bij Evolution dealers kwam. In 2020 de eerste Evo box besteld, nu toch bij verschillende winkels wat Evolution cakes en boxen op de lijst gezet.

Transbomber Champions Editie is hier nog nooit in de straat geschoten, terwijl de Transbomber al veelvuldig is geschoten. Daarnaast ook nog nooit een van de topboxen van Vulcan gehad, evenals de Evobomber. Komt daar dit jaar dan eindelijk eens verandering in? :D

De Katan Bollers uit Nederland, waren er maar 1 jaar helaas.
wel besteld, helaas ging het toen niet zo goed met t ophalen.
wel erg goed opgelost toen met wat funke spulletjes! :)

Evo Force One, Tailgate Fan en Spinnerz to Colorz. Hoop de Spinnerz hier in de buurt nog op de kop te kunnen tikken. Evo Force One al besteld, Tailgate word echt afhankelijk van de freakprijs

Ooh, dat zijn er zo ontzettend veel. Ondanks dat de collectie elk jaar redelijk is blijft er meer dan genoeg top spul over dat nog nooit in de collectie heeft gezet.

Pyro en Papel
Crackling Crystal
Cruelty
Triple X
Berlin

Ik heb nog nooit iets van Showtime geschoten en ook van Underground heb ik alleen pas de Radical Power gehad. Volgend jaar maar eens verandering in brengen.

Dat is een flinke lijst. Ik heb wel vorig jaar wat producten besteld om de lijst wat in te kunnen korten. Na dit jaar kunnen als het goed is de volgende producten van de lijst:

Cruel Traction
Cruelty
ROTP
Crackling Crystal
The Branco
Serenity
Mega 6 Star

Welke toppers ik dan nog een keer zou willen schieten? Spinnerz to Colorz, alleen de huidige prijzen die ik voorbij zie komen zijn mij echt wat te gek. De Transbomber moet eigenlijk nog een keer in de herkansing. Heb wel eens een maandagochtend exemplaar gehad, dat viel een beetje tegen. Echter heb ik de Berlin al in bestelling staan. Eén van de fanstyles van Katan zou ik ook nog wel eens in de straat willen hebben. En om de een of andere reden heb ik altijd weinig 19 shots setjes gehad, terwijl er veel goede assortimenten zijn. Daar moet volgend jaar ook maar eens iets aan gedaan worden. Verder vergeet ik vast nog een heleboel toppers.

Er is zoveel moois...onmogelijk gewoon om het allemaal gehad te hebben:

Maar toch zijn er toppers die ik toch nog wel graag in mijn collectie wil hebben:

- Berlin
- shots of anarchy
- hellfire thunder
- monsterride
- wicked whistle
- W-triple layer

Dit zijn echt producten die ik gewoon nog moet proberen :D

Cruel Traction hier ook nog nooit gehad. Verder een heleboel andere toppers ook nog nooit gehad, maar een hoop andere topproducten wel dus heb niet het gevoel dat ik tekort ben gekomen :)

evo force one
pyro en papel
the joker

En deze gaan er waarschijnlijk ook nooit komen. Voor mij liggen die prijzen gewoon te hoog. heb heb ik liever voor die bedragen wat meer om af te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan