Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oude wolff cakes zoals de Phanter en Sniper. Ook heb ik helaas nooit iets gehad van Marijn vuurwerk.

De eerste batch van Code Red, Red Maroon, Skyline on Fire, Pangu blokken van de oude serie nog (on the beat o.a.), Maar ook een kleinere als de springbreak niet kunnen scoren (te laat de freaks ontdekt).

1,2" Bad #ss Box en de 1,2" Escape from Hell had ik ook nog wel graag eens willen hebben...​

Zou Tears of Heaven nog wel is willen stoken,maar die prijs voor 1 stuk vuurwerk,gaat me m"n portemonnee te boven :bonk:
Moet deze aanvullen.
Funke boxen,ook nog nooit gehad,ik zou voor een leuke prijs,daar nog graag is een verandering in willen brengen zonder naar "het andere eind van de wereld" te hoeven reizen om eraan te komen.
Maar ik ben bang dat dat met de genoemde restrictie's er never niet van gaat komen :cry:

Pfff teveel om op te noemen helaas. Cruel traction, corolla blue(xtc of gold wel gelukkig), tears, immortal gold. Maargoed er is zoveel om uit te kiezen en ik moet zeggen dat ik tot nu toe weinig miskopen gedaan heb qua compounds.

En weer dit jaar geen Immortal Gold. Ieder jaar zeg ik deze moet ik een keer hebben.

En die komen dit jaar ook niet? Heel knap op vooral de Cairo te laten liggen.
jammer genoeg niet nee, nee t enige wat hier in de buurt te vinden is is eigenlijk lesli/weco/vuurwerktoppers. de rest is echt te ver reizen en dan komt toch weer het rijbewijs verhaal om de hoek kijken :(

Mei Banfa
Supernaut 1
Supernaut 2
Elegant Night
Paranoid 2

Eigenlijk wel goed om dit lijstje ff neer te zetten. Mooie guideline voor volgend jaar.

Oh, we mogen buitenlands vuurwerk weer bespreken

Ik heb überhaupt nooit een cake of compound van Funke gehad. Niet te krijgen hier, en auto(/vervoer) heb ik niet. En de NL (grotere) items konden me qua prijs/kwaliteitverhouding nooit overtuigen.

Verder een hele shitload aan cakes en boxen waar anderen lovend over zijn. Omdat ik bv niet van de dubbele compounds ben, en veel hier gewoon niet (al dan niet betaalbaar, CR met name) te krijgen is, en met de jaren alleen maar minder en minder.

jammer genoeg niet nee, nee t enige wat hier in de buurt te vinden is is eigenlijk lesli/weco/vuurwerktoppers. de rest is echt te ver reizen en dan komt toch weer het rijbewijs verhaal om de hoek kijken :(
Transbomber is echt prima te doen met de trein hoor! Veel groter raad ik wel af ☺️

oei oei oei. Erg veel. Funke heb ik spijt van dat ik die niet eerder heb gehad.
Verder is er een moment geweest dat de pangu garden party's en die andere blokken (naam ff kwijt, er was nog een lijn met drie bakken) te koop waren voor rond de 60-60 euro uit mn hoofd. Ik weet dat ik destijds in Lichtenvoorde stond bij een toen bekende winkel stond en dat ik blij was met twee doosjes. Was er een freak uit Groningen die er een stuk of 10 had van die 30mm bakken. Mooie tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan