Ooit de Elegant Night geschoten op de Zena Trophy..die was erg dik. Maar ja is F3 dacht ik dus dan houdt t op. T moet wel in NL te verkrijgen zijn.Welk Funke compound lijkt je dan het mooist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ooit de Elegant Night geschoten op de Zena Trophy..die was erg dik. Maar ja is F3 dacht ik dus dan houdt t op. T moet wel in NL te verkrijgen zijn.Welk Funke compound lijkt je dan het mooist?
De Elegant night was m’n eerste ervaring met Funke en daardoor echt de hobby opgepakt. De naam die ik hier gebruik spreekt boekdelenOoit de Elegant Night geschoten op de Zena Trophy..die was erg dik. Maar ja is F3 dacht ik dus dan houdt t op. T moet wel in NL te verkrijgen zijn.
Dat is inderdaad wel een toppertje. Is nog gewoon te krijgen en voor zover mij bekend nog steeds met kooi dus sla je slag nu het nog kan.Qua compounds zijn dat er teveel om op te noemen maar ik realiseerde mij vanavond dat ik nog nooit de Yellow River heb gehad. Lees daar zulk goede verhalen over maar is nooit op mijn pad gekomen....
Bijna niemand heeft aan zien komen dat er van het ene op het andere moment geen aanbod aan Funke meer zou zijn. Hier in Nederland speelt er meer dan alleen de productieproblemen bij Funke dus zal het hier waarschijnlijk nooit meer op de markt komen. In Duitsland is er echter nog wel het e.e.a. op de markt en hoewel er daar ook een schaarste heerst is het op dit moment bijvoorbeeld wel mogelijk om de Fireball (batch 2023) en Elegant Night (batch 2024) te bestellen. Funke doet ondertussen z'n uiterste best om zoveel mogelijk te produceren maar dat blijft mede door de hoge kwaliteitseisen een uitdaging. De kans bestaat dus wel dat ook andere producten weer een keer terug op de markt komen, in Duitsland en misschien ook wel in België.Funke cloud connected nooit gehad, spijt dat ik hem toen der tijd niet besteld had. Dacht die komt volgend jaar wel weer binnen… helaas gaan we zulke blokken niet meer tegenkomen
Oei dat is wel echt een musthave! Vooral nu de nieuwe situatie lonkt voor volgend seizoen. Heb je hem al in bestelling dit jaar? Zo niet, TOEVOEGEN!Transbomber
In die tijd was die ook nog in F2.Ooit de Elegant Night geschoten op de Zena Trophy..die was erg dik. Maar ja is F3 dacht ik dus dan houdt t op. T moet wel in NL te verkrijgen zijn.
Funke heeft dit ook aangegeven dat het sowieso niet meer naar Nederland komt ivm de ingewikkelde en absurde regelgeving.Dat is inderdaad wel een toppertje. Is nog gewoon te krijgen en voor zover mij bekend nog steeds met kooi dus sla je slag nu het nog kan.
Bijna niemand heeft aan zien komen dat er van het ene op het andere moment geen aanbod aan Funke meer zou zijn. Hier in Nederland speelt er meer dan alleen de productieproblemen bij Funke dus zal het hier waarschijnlijk nooit meer op de markt komen. In Duitsland is er echter nog wel het e.e.a. op de markt en hoewel er daar ook een schaarste heerst is het op dit moment bijvoorbeeld wel mogelijk om de Fireball (batch 2023) en Elegant Night (batch 2024) te bestellen. Funke doet ondertussen z'n uiterste best om zoveel mogelijk te produceren maar dat blijft mede door de hoge kwaliteitseisen een uitdaging. De kans bestaat dus wel dat ook andere producten weer een keer terug op de markt komen, in Duitsland en misschien ook wel in België.
Al jaren op het lijstje maar gewoon niet van gekomen. Niet echt Rubro dealers in omgeving Haarlem.Oei dat is wel echt een musthave! Vooral nu de nieuwe situatie lonkt voor volgend seizoen. Heb je hem al in bestelling dit jaar? Zo niet, TOEVOEGEN!
Hij is in Duitsland dit jaar weer als F2 te krijgen, wel een beperkte voorraad.In die tijd was die ook nog in F2.
Funke heeft dit ook aangegeven dat het sowieso niet meer naar Nederland komt ivm de ingewikkelde en absurde regelgeving.
Als de de Scala 100A van Funke bedoeld, ik had deze vorig jaar en vond hem wat tegenvallen. De effecten waren voor mijn gevoel een stuk kleiner als in 2018 of 2019, toen ik deze ook had.Transbomber, Immortal Gold, Branco en Scala