Welke singleshot is het beste?

Had die silver red nog wel willen hebben, want zo hiernaast te horen knallen die idd erg goed. Al uitverkocht natuurlijk.

Ik vond dat de asian thunder van gbv een stuk zachter knalde in vergelijking met vorig jaar. De rubro thunderking jumbo box en de air play thunder knalde ze er makkelijk uit.

Ik vond dat de asian thunder van gbv een stuk zachter knalde in vergelijking met vorig jaar. De rubro thunderking jumbo box en de air play thunder knalde ze er makkelijk uit.

Dan denk ik dat je een slechte batch had of dat ze vochtig waren, de Asian Thunders knalden bij mij alles eruit (zie paar posts terug). Ik had nog een doosje katan thunderkings van vorig jaar, die klapten bijna net zo hard als de Asian Thunders met een mooi TI boeketje.

Als het gaat om hardste knal met minste effect?
Welke is dan aan te raden?
Ik zou zeggen Dragon thunder van de Intratuin of Jumbo box van Rubro.
Wat jullie?

BINKIE! Vergeleken met thunderling en WTQ van katan & sick 6. Dikke groene tail en een knal die we gewend zijn van deze single-shots. Gelukkig dat er nog goede worden geproduceerd. Knalde de knallers uit BE er wel uit ;)

Ik had van die maddog bulk single shots van Cafaretta dit jaar. Die bulk verpakking van 108 had ik voor 25 euro wat daarmee na de red bastards de goedkoopste single shots in mijn buurt waren! Het ging om productie 2015! Gingen echt goed hard! :D

Voor mij toch weer de Binkie. Blijf het een geweldige single shot vinden.
Buiten de knal singel shots blijft voor mij de ghost king het mooist.

Ik had de eer om een pakje Piromax Thunderkings in ontvangst te nemen. Tot nu toe de hardste single-shots die ik heb afgestoken. En ik heb ondertussen op de Binkie na alle harde single-shots afgestoken (Royal Knockdown 2013, Thunderking Katan 2013, Color Thunderking Katan 2013, WST Katan 2013 enz.). De knal galmde door de wijk heen.

Back
Bovenaan