Welke singleshot is het beste?

het westen thunder

het westen thunder

Iemand "Het Westen Thunder" al in handen gehad?

het westen thunder is inderdaad een omlabeling van de aparte asian thunder silver red en ze klappen zeker goed.het effect is alleen iets minder.de originele asian thunder klapt net zo hard alleen heeft deze meer effect.de meeste willen ze alleen voor de klap,daarom kun je de westen thunder prijs technies gerust kopen.

Meerdere single shots afgestoken zojuist, en die van Katan lijken het hardst te gaan. Mooi titanium boeket erbij en knallen op een mooie/goede hoogte. €8,50 voor 40 stuks, mooie prijs! :)

Ik heb zo vaak gehoord dat de Whistling Thunder Queen wel een van de hardste knallen heeft atm. Alleen een nadeel van de weigeraars.

Na de post van een lid hier weer een pakje van gehaald en ze gaan nog steeds lekker hard. Geen weigeraars van de vijf, mooie fluit en dan de felle flits. Iedereen in de wijk stookt ze al de hele dag! :cool:

Vandaag heb ik de Sick6, Royal Thunder Smoke, Binkie, Royal Knock Down, Chooêt Mega Shock en de Bulkpack Singleshot gehad

Op volgorde van hardheid :
1. Royal Knock Down
2. Bulkpack Singleshot
3. Binkie
4. Chooêt Mega Shock
5. Royal Thunder Smoke (wel gevaarlijk, bombettes kwamen soms terug op de grond)
6. Sick6

Niet alleen om de harde knal maar ook om de mooie prijs raad ik de Knock Down aan, 1.50 per 6
De mooie verhalen over de Sick6 ben ik het absoluut niet mee eens, de knal van de lift was harder dan de burst zelf. Wel mooie mine en ti-boeketje, maar voor de knal zou ik deze niet nemen.

Voor mij dus absoluut de Knock Down ! :thumbsup:

Wat gingen die binkies (versie 2013) toch lekker dit jaar, heb er 10 pakjes van verstookt

heb 1 binkie gehad die lanceerde wel maar deed verder niks, voor de rest alleen maar toppertjes. prima afwerking, goede lontjes die stevig vast zaten en gewoon constant hard knallen. heerlijk. hopelijk kan ik ze volgend jaar weer ergens in de omgeving kopen :)

Black thunder smoke, echt verderweg de beste.

Dit jaar heb ik afgestoken: bovengenoemde, whistling thunder queen, ferro thunderflower, thunderking, thu derking 2.0, royal thundersmoke.

ik had katan thunderking, bulkpack vuurwerktotaal en Red Bastards

Katan: loeiharde knal met mooi ti-boeketje!
Bulkpack: goeie knal met veel sier.
Red Bastards: flinke verbeterd t.o.v. vorig jaar veel sier en ook een goede knal.

Black thunder smoke is heerlijk, bevalt me ook beter dan royal thunder smoke.
Ik weet dat dit dezelfde single shots zijn maar toch deden al mijn black thunder smokes het zonder problemen, en de royal thunder smokes niet.

De 2011/2012 versie van sick6 is ook nog echt een toppertje!

Dit jaar had ik de Asian Thunder, Royal Knock Down en Royal Thunder Smoke. Stuk voor stuk toppertjes! Ik blijf erbij dat die smoke staarten erg gaaf zijn! er waren er alleen erg veel thunder smokes die of niet knalden of weer naar beneden vielen en dicht bij de grond knalden. eerdere jaren geen last van gehad.

Inderdaad, die Royal Thunder Smokes knalden laat, of helemaal niet. Ik ga zeker weer voor de Thunderking van Katan, mooi TI-boeketje en een erg goede knal. Had er 80, geen enkele weigeraar gehad! Topdingen. De Black Thunder Shock van Cafferata had ook best veel weigeraars!

Mijn Volgorde Single Shots;

1. Thunderking (Katan)
2. Whistling Thunder Queen (Katan)
3. Royal Thunderking (Royal)
4. Color Thunderking (Katan)
5. China Red Bastards (China Red)

Conclusie: Gewoon de Thunderking van Katan kopen of de Whistling Thunderqueen! Verrebest de hardste en beste qua prijs!

Thunderking 2.0 vind ik de beste,vanwege zijn mooie tail en loeiharde titanium salute. Daarna de Royal Knock Down gevolgd door de Whistling Thunder Queen en Thunderking van Katan.

Kwa knal doen ze niet veel aan elkaar onder,alleen de uitvoering van de Thunderking 2.0 vind ik het mooist.

Royal knock down van royal fireworks is na mijn mening de beste. Erg lage prijs en goede kwaliteit met een mooie en harde salutewolk

Back
Bovenaan