Welke singleshot is het beste?

Voor mij toch standaard de *Asia Thunders* wel jammer dat er enkele weigerden of zelfs 2 seconde later klapte, volgens mij een beetje link.
Tevens heb ik de Royal knock down gekocht dit meer omdat de prijs spot gekoop was. Voor mij een topper zowel de knal als financieel.
De Thunder smoke vind ik persoonlijk een mooie afwisseling voor in het daglicht, altijd een aanrader.
Dit is mijn mening over de toppers onder de *singel shots*.

Dit jaar 7 pakjes Sick6 gehad, allemaal afgegaan in de lucht en geen weigeraars gehad. Ook zat er goed harde knal. Voor mij nog steeds de beste.

De Thunderking van Katan is voor mij nu van de eerste plaats gestoten door de Royal Knock Down.
Man oh man wat gaan die krengen hard!!

ook dit jaar heb ik weer verschillende singleshots vergeleken, ben toch wel een beetje een singleshot fan geworden. ik heb dit jaar 26 verschillende singleshots vergeleken. Ook singleshots bewaard van vorig jaar, zoals de binkie. Ik lees nu dat de royal knock down het erg goed deed, jammer genoeg heb ik die niet gehad. zal proberen deze volgend jaar wel in handen te krijgen. Maar al met al een goede vergelijking dacht ik zo.

Maar at zijn nu je bevindingen, wat is je top 3 vanaf beeld door ons moeilijk te bepalen.
Mooi test.

de whistling thunder queen komt sws in de top 3, nadeel is wel dat hij wat duurder is dan de rest. ook de black smoke singleshot is een topper. en als goedkope singleshot zou ik nemen: de ferro thunder, komt een hele goede knal van af en omgerkend 2,50 voor 6 euro vind ik niet duur. en als je vooral s avonds stookt zou ik de flashing thunder xl van schuurmans nemen, 10 voo 2,50 is een geweldige prijs, er komt ook nog eens een mooi boeket vanaf en een redelijke knal

De Ghost King was voor mij een mooie verassing :D Geen knal maar een hele lange 3-traps fluit!

Ik ga ook voor de ghost king,blijft en geweldig ding.
Omstanders komen ook vaak even kijken wat dat nou precies was.

binkies, goede afwerking en lekkere knallen
Had trouwens ook peperbus shocks?? iemand anders deze wellis gezien, ben ze op vwc nog niet tegengekomen.
deze waren trouwens ook niet slecht maar afwerking kon beter.

Ik kies toch voor de Asian Thunders van GBV. Mooie harde knal in de lucht en een leuk boeket. Daarnaast ook zeer betrouwbaar! Wellicht 1 of 2 weigeraars meegemaakt van de ongeveer 10 bulkpacks die ik inmiddels heb ontstoken.

Back
Bovenaan