Welke singleshot is het beste?

Bij mij staat vanaf nu ook de Royal knockdown met stip op 1. Enorme dreun, super titanium boeketje en kost de helft van andere goede single shots.

Ik heb zo vaak gehoord dat de Whistling Thunder Queen wel een van de hardste knallen heeft atm. Alleen een nadeel van de weigeraars.

(offtopic)

Waarom staat dit topic bij ´siervuurwerk algemeen´, mortieren vallen (onder mijn ogen) onder Knalvuurwerk & Klein vuurwerk.

Omdat het een algemeen sierproduct is, welke niet aan merkgebonden is. Ik persoonlijk vind het de juiste categorie ;)

ontopic: de thunderkings van Lesli gaan wel lekker hard ditjaar!

(offtopic)

Waarom staat dit topic bij ´siervuurwerk algemeen´, mortieren vallen (onder mijn ogen) onder Knalvuurwerk & Klein vuurwerk.

Singleshots behoren tot siervuurwerk, vanwege hun luchteffect. En doordat ze dus de lucht in gaan mag er zilverkruit in zitten. Daarom zijn dit de enige fatsoenlijke Nederlandse knallers:wink:

Voor mij blijft de Asian Thunder van GBV de ultieme single shot. Niet alleen vanwege de knal, maar ook vanwege het boeket. De Mad Dog single shots van Cafferata vind ik persoonlijk een stuk minder hard knallen in de lucht. Tijdens het opstijgen van de shell vind ik echter de Mag Dog single shot wel weer harder knallen dan de Asian Thunder.

Dit jaar heb ik de Monsters, Royal Thunder smoke, Shocks en Airbombs. Redelijke selectie denk ik, kijken welke het hardste knallen.

Ik zal binnenkort een filmpje uploadrn. Net twintig a 25 single shots getest. Bijna geen twijfel. Whistling thunder queen. Binkie ook vergeleken met versie vorig jaae. Die is lichtelijk in voordeel maar kan ook door drogen komen

Net het eerste pakje binkies er weer doorheen gestookt. en ze gaan weer heerlijk hard dit jaar :)

Heb ze van ver moeten halen dus de kans dat iemand anders ze hier ook heeft in vrijwel nihil haha.

Heb nu de monster, whistling thunder queen, asian thunder en de royal knock down 'getest' :devil:

In mijn ogen (of oren!) springt de royal knock down er toch ver boven uit qua knal, wat gaan die dingen hard zeg !

Ik heb dit jaar de Sick6, Katan Thunderking en de Binky :)

Sick6 en Katan knallen in mijn gehoor even hard, de Binky iets harder is mijn perceptie. Het scheelt niet veel alle drie prima singleshotjes.

Heb net de Royal thunder smoke en de Thunderking 2.0 van Broekhoff afgeschoten en moet zeggen dat er een zeer fijne harde knal vanaf komt. Nu had ik ze nog wel van vorig jaar maar ben dik en dik tevreden met deze single shots..

net ook een thunder smoke geschoten, verreweg de hardste die ik heb ... met een leuke smoke tail.

om 10 uur begonnen. De binkies gingen lekker hard samen met de smoke thunder van Royal.

Zo zal ik even mijn asian thunders testen die ik in een corsair bulkpak had gekregen?????? :shocked:

Back
Bovenaan