Welke singleshot is het beste?

De binkie!
Harde klap die te vergelijken is met de inmiddels bekende Poolse Fenix nitraat. Maar dan legaal:)
De prijs is ook gewoon goed.
Als je binkies kan scoren, dan zou ik dat zeer zeker doen!

Afgelopen jaar werd tijdens een demoshow van Elementum FX enkele Binkie's afgestoken. Naar alle verhalen die ik gehoord heb, viel me de knal toch aardig tegen. Of het moet zo zijn dat de binkie van afgelopen jaarwisseling minder is geworden.
Dit jaar had ik weer eens de Knock Out, ipv de King of Thunder (Evuco wordt hier niet meer verkocht). De KO is me zeer goed bevallen. Een zeer velle knal, wat me behoorlijk verwonderde gezien de KO's die ik enkele jaren terug had. Ook de KO's met een klein ''boeketje'' hadden een heerlijke knal.
Toch moet ik zeggen dat de knal van de KO en de knal van de Binkie dicht bij elkaar lagen naar mijn mening!

Ik zie de relevantie van je vraag niet in voor dit topic, vuurwerk4life. Je kunt je vraag beter in het topic van de Binkie stellen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de afmeting veranderd zou zijn, omdat het product gewoon al jaren onveranderd is gebleven. Praten we over millimeters, of meer dan dat? Heb je beide versies naast elkaar gehouden, of is het gevoelsmatig?

mijn top 3 :

1 : binkie :D
2: asian thunder
3 : aftershock

de knal van de at en binkie is niet heel erg verschillend in knal
vind alleen de knal van de binkie doffer
ik zelf ga altijd voor de binkie ook kwa prijs.

het liefste neem ik gewoon wat variatie

Ik vond op oudjaarsdag 2009 de King Of Thunder weer het beste, daarna de aftershock en daarna de shocks. Dit jaar zeker weer King Of Thunders, verder weet ik het nog niet, word flink sparen dit jaar aangezien ik weer genoeg vuurwerkwensen heb dit jaar.

Met King of Thunders was het heerlijk die Blizzard die ik al had afgestoken uit elkaar te blazen, er was amper nog wat van over :D.

Binkie = gaat gewoon het allerhardst,met tail,maar zonder boeket.
Asian thunder = Ook harde knal,met boeket die best groot zijn.

mijn top 5 knal

1. asian thunder
2. thunder king
3. knock out
4. TK basic
5. TK pyroshopper

binkie heb ik nog nooit beleefd maar zal wel zo rond de at zitten

Ik heb airbomb's en giant airbombs gehad die giants hebben een enorm boeket voor zo'n dingetje en knal ook wel hard.
gewone airbomb was wel te vergelijken met thunderking maar dan mooier boeket

1 Binkie, marijn
2 Asian Thunder, GBV/ Thunderking, broekhoff
Alle andere singleshots vind ik zeker een klasse minder kwa knal dan de hier genoemde

ik had afgelopen jaar de thunderkings (de echte) van broekhoff, ik vond ze veel zachter gaan dan het jaar 2008/2009...

1. Binkie van marijn. Mooie harde knal voor een goede prijs.
2. Asian thunders van GBV. Mooie harde knal in mijn ogen iets zachter als de binkies met een leuk boeketje
3. De thunderkings van Lesli. Matig boeketje met een aardige knal met een super prijs.

was ik dan de enige die dit jaar asian thunders had zonder boeket?
maar de knal had hem (op de grond)net na een zink 902 aangestoken nouw dat was toch redelijk dicht bij hoor schrok me kapot allen bij het afvuren blaast hij de tubes de hele tijd uit elkaar wat ook wel grappig is

Back
Bovenaan