Welke singleshot is het beste?

Ik had afgelope jaar de Shocks van b&w, thundermasters van Meester vuurwerk (alleen in lelystad te koop) en de Asian thunders van GBV.

De shocks van b&w zijn echt zwaar in kwaliteit achteruit gegaan. 3/4 jaar geleden hadden ze nog een harde knal en een volle crackling boeket. 2 jaar geleden is dat verandert in een soort van ''palm''. Een stuk minder crackling dus maar nog wel een lekkere knal. En afgelope jaar stelden ze echt al helemaal niks voor. De knal was echt zacht en er waren maar een paar crackling sterren te zien.
De Asian thunders heb ik pas 2x gehad en ik die zijn mijn favoriet. Lekker een harde knal (zeker net zo hard als choetbanger/atomico's) en een best groot effect. Een paar keer kwam het effect zelfs tot de grond.
En de Thundermasters had ik op oudjaarsdag nog even gekocht omdat ik ze bij iemand anders had gezien. Zijn echt heel leuk, ze hebben alleen een knal en geen effect maar wel een harde knal.

Oja ik heb ook nog een vergelijkingsfilmpje van alle 3, komt later online:p

Zou zelf dit jaar weer voor de King Of Thunder van Evuco gaan, misschien niet de allerhardste knal, maar een prachtige prijs/kwaliteit verhouding. Kon ze namelijk voor 1,95 per pakje krijgen.
Er zat niet echt een boeketje bij, maar de knal galmde nog bij de flat 2 straten verderop, (had ik niet bij mijn andere singleshots) een aanrader dus!

Mzzl, Mick

Ik vind overduidelijk de Asian Thunder het hardste knallen. De prijs is ook niet heel verkeerd en er zit een erg mooi en groot boeket bij. De Thunderking en de Binkie's zijn ook niet vekeerd maar daar mis je toch het boeket. Ook de Thunder shocks van Cafferata zijn erg goed voor die prijs, wel een mager boeket en een redelijke knal. :)

als je single shots koopt moet je toch echt voor de king of thunder of de asian thunder gaan, topstukjes.

de king of thunder heeft een lekker knal. en de asian thunder heeft een boeket(je) met een knal vergelijkbaar met de king of thunder.

van de asian thunder is trouwens ook een cake (25 shots, vorig jaar met een introductieprijs €10,-) geen geld dus.

wat trouwens ook nog wel een leuke single shot is maar wel duur is de giant airbomb van schuurmans vuurwerk. gaat met een cracklingtail de lucht in en eindigt met een cracklingboeket met een lekker knalletje.

king of thunder €2,5 tot €3,- per 6
asian thunder €6,- tot €6,5 per 10
giant airbomb €6,- tot ..... per 6

de prijzen kunnen afwijken van de prijzen in werkelijkheid.

asian thunders(GBV)

asian thunder cake (GBV)

king of thunder(evuco)

giant airbomb (schuurmans vuurwerk)

greetz killerdome:bye:

Laatst bewerkt:
dan heb je heel veel geluk ik moet er 6 euro voor neertellen.
zou ik mogen weten bij welke winkel?

[Algemeen] Single shots

[Algemeen] Single shots

Er werd gevraagt om een algemeen topic over single shots , nou hier is die dan :bye:

Asian thunder

Aantal per pak: 10
Merk: gbv
Richtprijs: 6.00
sier: verschillende effecten

Shock

Aantal per pak: 6
Merk: katan
Richtprijs: 2.75
sier: aantal groene ballen

Big thunder

Merk: cafferata
Richtprijs: 3.75
sier: verschillend kleuren peony's/ aantal gekleurde ballen

Shock
759%20Shock6x.gif

Merk: B&W
Richtprijs: onbekend
sier: crackling boeket

Thunderking
311-Thunder-King.jpg

Merk: broekhoff
Richtprijs: 3.95
sier: aantal rood/groene ballen

Thunderking
617-8124491120081017-thunderking.jpg

Merk: orginal
Richtprijs: 2.95
sier: aantal groene ballen

Giant Airbomb
airbomblj2.jpg

Merk: diamond
sier: crackling met crackling boeket

Airbomb
airbomb.png

Aantal per pak: 10
Merk: schuurmans
Richtprijs: 6.00
Sier: crackling tail to white peony

Knock out
188.jpg

Merk: lesli
Richtprijs: 3.25
sier: rood/groen effect

Flower thunder
4476%20Flower%20Thunder%20los.jpg

Merk: breeschoten
Richtprijs: 3.95
sier: aantal rood/groene ballen

Thunder shock
2325.jpg

Merk: cafferata
Richtprijs: 3.75
sier: onbekend

Lord of thunder
Lord%20of%20thunder.jpg

Merk: mercurius
Richtprijs: 2.50

King of thunder
art-nr-1004.jpg

Merk: evuco

Binkie

Merk: marijn
Richtprijs: 2.95
sier: nee

credits: Fred_810 , 3Th Dimension

Send me a pm als je fotos hebt of nog single shots weet

Laatst bewerkt:
ik heb alleen aftershocks gehad maar zijn hellaas niet zo hard als een chooet nitraat.

maar ik koop:

aftershocks 6st 3,95 maar krijg dan wel 20% korting op alles!
en thunderkings zijn per 6 ook 3,95 maar krijg dan geen korting wat zouden jullie nemen?

(ik had vorig jaar 40 pakjes aftershocks dus: 40x6=wel 240 aftershocks lol :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Binkies zijn echt verreweg de hardste. Net zo hard als een zwarte doos nitraat. Ook nog een lekkere flits erbij, en niet te duur!!

Asian Thunder gaat behoorlijk goed. op de grond is het gewoon een nitraat. Vorige jaar had ik oom Thunderschocks, die gaan ook wel goed. Deze hebben ook een mooi effect.

Zelf heb ik alleen maar de Asian Thunder gehad, vind dat ook de besten als ik die anderen zie op filmpjes.
Ze hebben een mooi boeket voor zulke kleine ''potjes'' en er komt een harde knal vanaf. :)

Ik heb nu al jaren op rij de King Of Thunders, ze knallen vooral op de kop echt HEERLIJK. Dit jaar weer 3 pakjes, 2.50 voor 6 hierzo.

large_king%20of%20thunder.jpg

Heb de Asian Thunders nu 2 jaar gehad en ze bevallen me ook zeer goed!
Daarom ben ik dit jaar van plan om bijna alleen maar Asian Thunders tegaan kopen, maar wil dan wel eerst even kijken of de prijs nog hetzelfde blijft en/of er een aanbieding oid. komt. :)

Ik ben zins vorig jaar overgestapt op King Of Thunder. Jaren voorheen kwam ik thuis met de Knock Out, die ik naarmate zowel qua kwaliteit als prijs sterk achteruit heb zien gaan. Omstreeks zijn de Air Bombs nog te krijgen, maar aangezien ik liever voor de knal ga, is KOT een redelijke keuze qua knal/prijs, althans naar mijn mening.

Ik vind echt dat de Knock out dit jaar erg goed vooruit is gegaan
3 lichtkogeltjes en voor de rest mooie knal
Wat vinden jule van je knock out dit jaar?

Nog een vraagje

Shock (b&w)
Knock out (lesli)
Giant Airbomb (schuurmans)

Welke zouden julie kiezen?

Back
Bovenaan