Welke singleshot is het beste?

waarom zou iemand single shot's kopen voor de knal als je ook gewoon voor hetzelfde geld nitraten kan kopen

omdat niet iedereen van illegaal vuurwerk houdt misschien? waarom risico nemen om naar belgie te gaan als je in Nederland iets vind met een goede knal dat in de buurt komt van nitraten? nu gaan we iets offtopic, maar ik weet niet of jij de binkies van Marijn wel eens gehoord hebt, maar die knallen zijn zo onwijs goed, voor de knal hoef je dan niet eens meer naar Belgie.

de Belgische Thunderking gaat die hard?
is die ongeveer even hard als de flower thunder.
het gaat mij puur om de knal en ik wil graag alleen weten of die harder of zachter gaat.
(graag met toelichting)

Valt allemaal met elkaar te vergelijken. De Belgische variant knalt niet harder dan de Nederlandse. Voor mij een duidelijke nummer 1 dag is de Binkie van Marijn Vuurwerk. Daarna valt alles eigenlijk met elkaar te vergelijken buiten de Giant Airbomb van Diamond Collection om, die vind ik niet hard knallen.

okay bedankt.
zelf heb ik ook een keer de Giant Airbomb gehad.
de knal viel zeker tegen... maar wel een mooie sier mortiertje.
dus als je voor sier gaat raad ik je de Giant Airbomb zeker aan!

Ik vond de king of thunder van evuco dit jaar GEWELDIG!!
Heb ze vergeleken met versch. singleshots, maar deze knalden hoog de lucht in en je hoorde de prachtige knal nagalmen tussen de flats (gebeurden bij de andere niet). :D
Helaas de binkies van marijn nog niet aanschouwd, maar ze knalden zeker harder dan de thunderking (pyro power), de lord of thunder (mercurius) en de airbomb (schuurmans)..

Mzzl, Mick :bye:

big thunder was dit jaar echt drama.
de asain thunders van gbv gingen echt super hard ! ik had hem vergeleken met zwarte doos nitraat ( zowel in de lucht als grond ) en hij kwam toch wel aardig in de buurt !! ( sommige effecten. )

dit jaar binkies en asian thunder gehad . over bijde ben ik zeer te spreken .
1 opmerking de asian thunder heeft boektjes in verschilende kleuren ,
de multi color is de mooiste

De hardste thunder king die ik heb geha dis die van Pyro-Power.
Nog nooit een weigeraar gehad en hij knalt goed voor die prijs

Een top 3 van mijn single shots dit jaar:

1. Asian thunder- harde knal en mooi boeket.
2. Binkie- gewoon simpel geen effect en goede knal.
3. Thundershock- goedkoop en harde knal met redelijk effect.

:bye:

ik heb dit jaar de airbombs van schuurman gehad maar die knalde niet egt lekker
ook de flower thunders gehad die gingen al harder
maar de beste vind ik tog de asian thunders gingen egt veel harder

ik heb dit jaar de flower thunders gehad. een vriend had de asian thunders.
ik vond dat ze even hard gingen er zat bijna geen verschil in wat je echt goed kon horen.
maar ik zou zelf voor de asian thunders gaan die zijn namelijk goedkoper en hebben nog een mooi effect.

Back
Bovenaan