Welke singleshot is het beste?

Knock out. Giant airbomb heeft een redelijk effect maar echt een flut knal. Knock out heeft het allebei redelijk dus zou ik voor de Knock out gaan.
:bye:

En dan is er ook nog een Black burst.... Vervanger voor de King of Thunder, en naar mijn mening een slechte vervanger

Ik heb zelf zit jaar Giant Shock

Net 1tje afgestoken, lekkere knal, een een mooi bouquetje (Hoe je dat sgryft?)

Oftewel Een mooi ding:D

heb zowel afterschocks als knock outs gehad. knallen duidelijk een stuk minder hard als thunderkings (aantal gasten hadden ze wel). wel best mooie boeketjes.

dit jaar voor het eerst thunderkings. (dit jaar voor het eerst een folder gehad waar ze uberhaupt in stonden) meteen 5 pakjes besteld. heb hoge verwachtingen. :D

Ik ga voor de Asian Thunder. Afgelopen jaren Knock Out gehad, en dit jaar Asian Thunder, Ik vind dat de Asian Thunder qua knal en boeket veel beter is dan de Knock Out. Misschien wel een nadeel is dat de Asian Thunder in pakjes van 10 worden verkocht, en de Knock Out in pakjes van 6. Voor degenen die niet veel van deze van plan zijn om te kopen kan dit een nadeel zijn.

ik heb flower thunders maar die zijn dit jaar anders
toevallig heb ik 2 verschillende soorten de goede van vorig jaar en de slechte van dit jaar.

2007-2008 zat er 8 gram sas in :shocked:

nu nog maar 5.6 gram :angry:

ik weet niet of jullie hier last van hebben of dat het aan de dealer ligt.:bonk:

het is in ieder geval zwaar irritant en als je ze naast elkaar zet is er een duidelijk verschil hoorbaar.

Hee, ik had een vraagje:
Ik heb 3 pakken flower thunder gekocht, 2 in de voorverkoop en 1 in de losse verkoop.
Bij die in de voorverkoop zit 8 gram pyrotechnische sas, en die in de losse verkoop 5.6 gram.
Weet iemand hoe dit zit? Want ik vind het wel een beetje raar....

Mvg, Christiaan

ik heb flower thunders maar die zijn dit jaar anders
toevallig heb ik 2 verschillende soorten de goede van vorig jaar en de slechte van dit jaar.

2007-2008 zat er 8 gram sas in :shocked:

nu nog maar 5.6 gram :angry:

ik weet niet of jullie hier last van hebben of dat het aan de dealer ligt.:bonk:

het is in ieder geval zwaar irritant en als je ze naast elkaar zet is er een duidelijk verschil hoorbaar.

Doh, komt een beetje neer op t zelfde...srry

ik had de thunderking knock out en de asian thunder de asian thunder en de thunderking gingen even hard

oeh wat gingen die thunderkings hard (op de grond :P )
even hard als een nitraat. heb er dit jaar veel gezien die shock potjes. de echte thunderkings gingen toch echt het hardste van allemaal. ;)

Ja hier kan je lang over door gaan maar hier mijn mening:

Asian thunder vind ik het hardtst en het mooist, hij knalt ook niet hoog ...

Thunderkings vond ik niet het hardst, de thunder flower was harder en de binkie's waren het hardst.

De Asian Thunder hebben ook wel een leuk knalletje, maar de binkie's waren zeker harder.

De Shock vond ik echt het slechtst.

ik had de thunder kings van pyro power maar de stijg lading was nogal slecht... dan kwam die shell alweer naar beneden en ontplofte dan op 2 meter hoogte

Back
Bovenaan