Welke singleshot is het beste?

Sowieso een goede prijs, maar waar haal je ze? Ben ik heeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar, is een leuke prijs namelijk en perfect om nog een projectje mee te maken ^^

De knockout stelt dus eigenlijk vrij weinig voor in verhouding qua knal, als ik het zo hoor? Vrij jammer, anders zou ik die aanbieding wel gaan halen :x

Op de opname komt die van wolff er niet zo duidelijk uit, maar hoe klinkt die in het echt?
Als laatste: iemand ervaring met de Chooet mega shocks? Denk dat ik voor een combinatie van die en de sick6 ga, mits die van wolff niet zo goed zijn.

Al allerlaatste vraagje: iemand die weet waar je de gewone TK van pyropower nog kan halen? En de pyro king (geen idee van wie)?

de singleshot van wolff is echt een afrader, ik heb het hier dan over de blackbusrt. Ik weet niet hoe de nieuwe singleshot zal presteren. Ik heb dit jaar ook een pakje gekocht, gewoon om te testen.

Wat mij aanspreekt bij de singleshot van choeet is dat het allemaal verschillende effecten zijn in het doosje. Dus niet zoals bij de binkie alleen een groene komeet( dit veranderd dit jaar trouwens ook). De prijs van de choeet is daarintegen wel veel hoger.

Sick6 is een hele goede vervanger, knalt niet harder dan een binkie naar mijn mening maar zeker een leuke singleshot. De detonator vind ik te vergelijken met de singleshot van wolff, niet heel geweldig dus..

De knockout is nog wel goed te doen en misschien wat tegen vallend op de film. dit jaar heb ik hem wel besteld met de actie van boerenbond. 25 singleshot plus de cake voor 10,-

Thanks, hier heb ik dus echt heel erg veel aan :)
Chooet zijn 5,50 per 16 hier en dus zeker goed te doen. Vandaar ook mijn vraag ernaar, mochten ze de originele prijs hebben gehad dan had ik het niet eens overwogen.

Wolff singleshot, inderdaad de black burst, laat ik dan gewoon achterwege. Als die niet goed presteert laat dan maar zitten ^^

Sick6 zal er dan zeker inkomen, met wat knock outs en mogelijk dus de Chooet! Dankjewel voor je hulp :)

Ik ga dit jaar maar eens de Thunder Kong bulkpack singleshots van lesli testen.
10 euries voor 32 stuks, niet slecht. + In de voorverkoop 20% korting op alle producten dus +- 8 euro voor 32 stuks.

Weet één van jullie ook hoe de Thunder Kong Double Demolition (lesli) presteert in vergelijking met alle voorgaand genoemde single shots?

Weet één van jullie ook hoe de Thunder Kong Double Demolition (lesli) presteert in vergelijking met alle voorgaand genoemde single shots?

ik heb hem dit jaar voor het eerst, dus zal proberen 28ste een filmpje te schieten.

voor die prijs zou ik ook zeker een aantal pakjes van aanschaffen. hier zijn ze 10,- dit is me net wat te veel.

goed dat je de black burst niet koopt, is mij niks van bijgebleven

Zijn er trouwens nog mensen die veel weigerende asian thunders hadden? want ik heb in zo een pak met 50 zeker wel 5/6 weigeraars zitten.

Maximale kruitgewicht voor de burst is 2 gram flash. Aangezien hij twee keer knalt, is dit dus maximaal 1 gram per knal. Zeer waarschijnlijk is dit aanzienlijk minder. Mijn mening: leuk om een pakje van te nemen voor erbij. Maar niet als "De" singleshot.

wat vinden jullie van de China Red Thunder, hiermee bedoel ik dan de zwarte buisjes, en niet de doos met allerlei gekleurden ;)

zijn deze geschikt voor de vooravond?

Back
Bovenaan