Welke producten raad jij aan!

Ik kan natuurlijk niet oordelen over alle cakes aangezien ik ze niet allemaal gezien heb, maar als ik alle cakes bekijk die ik meegemaakt heb met demo's en nieuwjaarsnacht kom ik op de Sniper uit van Dynasty. Monsterlijk ding is het.

Sniper.

kan er kort en lang over praten, maar dit is echt een van de mooiste cakes die ik heb gezien voor mn neus! Metershoge mines en de effecten zelf zijn gigantisch en blijven enorm lang hangen, een pracht cake!

Dessert Eagle van Titanium Collection, wat een dreunen, wat een effecten, wat een hoogte en wat bleven de effecten rustig hangen.

die's niet nieuw toch?

wat mij betreft: absoluut SNIPER. Geweldig mooi ding, prachtig vol goud dat lang blijft hangen en straat + lucht erboven compleet in gouden lichterlaaie zet. Ontzettend mooi!

Sniper echt een geweldige cake. De mines net zo breed als de straat de effecten die heel de lucht vullen. Geweldig!:D

Het gaat hier om de beste nieuwe cake van 2008
Voor mij is dat de Mystic land uit de Pronk collectie
Het kleurgebruik in deze cake is zeldzaam mooi.
Prachtig paars,geel,groen rood en wit
Maar natuurlijk ook mooie effecten daar gaat het voornamelijk om.
Mooie willows, strobe effecten en tails.
De burst is snoeihard en de cake kent een paar keer een versnelling en een mooie finale op het eind.

Richardus hij is echt fantastisch mooi, ik had overigens nohg nooit eerder een cake met het strobe effect gehad. Prachtig die dwarrelende, glitterende sterren.

Sniper is bij mij favoriet. De Panter was al geweldig, maar dit slaat voor mij alles:shocked:
Ook de Air Defence en Dessert Eagle vond ik héél mooi.

Zo zie je maar dat een hoop smaken verschillen, ik vind persoonlijk outerageous een stuk gaver als sniper en Panter. Dit was gewoon een geweldige cake. 39 euro is zeker te doen.

Ja, dank je! Ik zag 'm ook net in het desbetreffende topic. Hier schiet ie wat sneller dan op dat demofilmpje, desalniettemin geweldige pracht! In die voorlaatste schoten zitten zo een stuk of 3 kleuren die je al zelden zomaar tegenkomt, laat staan samen in 1 effect. Geweldig!

Tof dat je ze allemaal gefilmd hebt, Fred! Daar doe je ons een groot plezier mee. Dank!

Back
Bovenaan