Welke producten raad jij aan!

Ik heb zojuist ook al in een ander topic dit geplaatst.
Maar ik zie eigenlijk deze potten weinig terugkomen op het forum, terwijl ze naar mijn mening toch echt tot de toppers behoren! Zeker als je de prijs bekijkt en als je ziet wat eruit komt.

Magnificent Assortiment [Ass.]
MFA1.jpg

Er is niet echt een beste cake ik vind zoveel cakes goed maar het gaat meestal meer om prijs/kwaliteit verhouding, de potten van barely legal vind ik erg goed.
Maar Fourty Stars vind ik echt de mooiste nieuwkomer van dit jaar, voor maar 32.50.
Effectomschrijving van Fourty Stars: 500 gram 40 shots Golden Willow, Brocade crown, Glitter willow, Crackling chrysantum afm. 216 x 150 x 200

:bye::bye:

De mooiste cake is togh wel de 198s ferro select5155,,
maar beste/mooiste cake kwa prijs/kwaliteit verhouding ga ik voor de PANTER!!:cool:

Ik kan hier werkelijk niets meer over zeggen, helaas.
Ik heb echt genoten van de Stars over Paris en diverse Jorge potten, maar ook de Barely Legal lijn heeft enkele juweeltjes.

Puur op basis van budget en prijs-kwaliteit-verhouding kies ik dan voor de Stars over Paris.

Met de nieuwe cakes van 2008 zeg ik: de zware jongens van Marijn Vuurwerk.
Die hebben mij het meeste plezier gebracht.
Maar verder komen er heel veel cakes voor deze nominatie in aanmerking
:bye:

Idd fred :) de zware jongens waren toch wel mijn toppunt :) Maar ook zekker de Panter van Dynasty zeer goeie cake :)

eastar uit de first class collection van hardix, maar deze gaat helaas uit de collectie :)

daarna vind ik de salvo cabs uit de pro line collectie van gbv het beste / mooiste.

De Open Fire van Katan is toch wel het mooiste hoor http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=4263. Daar zitten De elementen in wat dat de beste cake maakt: Grote blauwe peonys, geen overbodige lichte crackling aanwezig, alles in salvos geschoten, superstrakke willows met bijbehorende glitters, strakke palmen met glitters en crowns met glitters. Denk dat je compleet uit je dak gaat als je deze afsteekt in je straatje :bye:

Er zijn zoveel mooie cakes, de twee die er vorig jaar bij mij uitsprongen zijn de
Ultra wave 500 gram van Black Label.
En de Camuro King uit de Royal Class.
De rest was ook mooi,het is gewoon lastig om keuzes te maken.
Er zijn de laatste jaren zoveel goede producten op de markt gekomen.

Naar mijn idee :

1. Camuro King van Royal Class
2. Extreme Salute van Barely Legal
3. Zware Jongens van Marijn vuurwerk
4. Panter van Dynasty
5. Concerto Rosso van Dynasty

Silver Titanium
Folder nummer: 54
404-130_F54.jpg

38 schots, 495 gram kruit.
4 verschillende effecten.
1) Brocade crackling overgaand naar rood;
2) Paarse en groene peony's;
3) Rode palmen met witte glittering;
4) Titanium zilver chrysanthemum.
FILMPJE:
http://www.mercurius-vuurwerk.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=29_7&products_id=100

voor rond de 50 euro vind ik dit een van de mooiste cakes die ik ooit gezien heb
Zijn vast nog wel mooiere maar dan liggen de prijzen zo hoog rond de 100 euro ofzo. Maar ik vond de samenstelling van deze cake zo mooi :wink:

Beste / mooiste nieuwe cake van 2008

Beste / mooiste nieuwe cake van 2008

In mijn opinie de Outrageous van Bonfireworks ,wat een bloedmooie cake is dit zeg!!!!!!!!.

Best wishes:)
Mek

Back
Bovenaan