Welke producten raad jij aan!

Qua prijs kwaliteit zeker de Extreme salute's. Van alle 500 grammers die ik de afgelopen jaren heb gehad (stuk of 20 verschillende) vind ik de Best of seven Rows en Camuro king. Als goede 3e (al 3x op rij gehad) de outblast!

mijn mooiste cake is echt de "All Paradise" van Hardix-vuurwerk! heb ik als allerlaatste om 02:15 afgestoken op 1 januari

all_paradise.JPG

morning mission

morning mission

ik vind de Morning Mission van Pronk een topper!!! maar de Battle van Dynasty is ook niet verkeerd

Laatst bewerkt:
All Paradise uit de Black Smith Collection
Dessert Eagle uit de Titanium Collection
Zware Jongens uit de Marijn Collectie
Extreme Salute uit de Barely Legal lijn
Buffalo uit de Diamond Proff. Collection

Ik moet zeggen dat de Sniper boven de kwaliteit van de extreme salute potten ging. Dus dat is nu mijn favoriete pot uit Nederland.
De Panter krijgt een mooi 2e plekje want dat is ook geen verkeerde pot, de sniper echter had mega grote boeketten en dat is de reden dat die bovenaan staat bij mij:)

Van het vuurwerk dat ik zelf in het echt heb gezien kan er maar 1 de beste zijn.. De Panter van Wolff uiteraard :) ! De Zware Jongens van Marijn zijn een waardig tegenstander en komen op de 2e plek. Als 3e wordt het de Barracuda van Wolff.

Pyromania lidu
X-Terminator en Ultra Wave black label
Mass destruction vuurwerk land
Cosmic rain sky pearl
Big mc thunder lesli
Phosphor top selection
Firestorm sensations

De mooiste nieuw komer die ik zelf heb afgeschoten , is de Mass Destruction uit
de vuurwerkland colectie.
Mooie heldere kleuren , de cake schiet in verschillende richtingen en duurt vrij lang.

Mooiste: Sniper van de buren :D Of anders een van de pronkpotten die een vriend van me had..
Prijs/kwaliteit: Battle (top, mooie snelheid, effecten, en prijs)

Mooncake van Magnum, maar hij koste me 37,50 de show duurt 150 sec na 15 seconden had hij zichzelf kapot geschotten (letterlijk):'(

Mijn top 3:

Met stipt op nummer 1: Buffalo uit de Diamond Professional Series, echt geweldig fan-shaped willows met blauw!!

Nummer 2: Stars over Paris uit de Dynasty Collection

Nummer 3: Barracuda uit de Full Loaded Collection

Blijft voor mij toch de super 4 van Crown, niet de nieuwe maar die van 1998/1999.
Wat een topper was dat, heb werkelijk waar nog nooit zoveel geweld meegemaakt.

Toen was het super 4 zeg maar de pakket wat je moest hebben van broekhoff,helaas werd het later aangepast.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan