Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Ik heb die Multicolour rockets pijlen ook gehad dit jaar en ik snap niet dat je dit een aanrader vindt. Deze pijlen gaan te hoog en de effecten ervan zijn heel klein.Als ik een topic start zeg ik natuurlijk ook wat ik zelf aanraders vind: de RocketBoom van Beko, de Multicolor-rockets van GBV en de BreakDelight bolpijlen van Broekhoff. Maar dit jaar zal ik de Zinks eens proberen.
Ik heb die Multicolour rockets pijlen ook gehad dit jaar en ik snap niet dat je dit een aanrader vindt. Deze pijlen gaan te hoog en de effecten ervan zijn heel klein.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Nou bedanktDe beste pijlen van Nederland (van de pijlen die ik tenminste heb gehad, en dat zijn er nog wel wat) vind ik de pijlen uit het pakket "Killing Arrow" toch echt de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Veel mensen laten zich afschrikken door de prijs omdat ze zeggen dat dat het nooit waard kan zijn voor de "maar" 40 gram kruit dat er in mag zitten. Nou Wolff laat zien dat het zeker wel beter kan!
3 Filmpjes van mij van afgelopen jaar:
movie
Top pijlen![]()
+ YouTube Video | |
Wat een heerlijke ronde effecten hebben die killing arrows!
Ik ben het helemaal mee eens maar ik zou wel als je echt mooie goede pijlen wil gewoon even de grens over gaan![]()
hieronder ook mijn favoriete pijlen, de killing arrow, maar dan in een pijlenrek... voorafgaand de fire pijlen. enjoy!
movie
De rainbow pijlbox 1/2/3 van Evuco.
Zijn misschien niet de beste pijlen binnen NL, maar zeker goede effecten voor mooi prijzen!