Welke pijlen vind jij het mooist?

nou hierbij mijn toppers onder de pijlen:
- Rocket boom (Beko)
- Neon rockets (Rubro)
- killing arrow (wolff)

:D

Laatst bewerkt:
Als ik een topic start zeg ik natuurlijk ook wat ik zelf aanraders vind: de RocketBoom van Beko, de Multicolor-rockets van GBV en de BreakDelight bolpijlen van Broekhoff. Maar dit jaar zal ik de Zinks eens proberen.

ik zit te wachten op de nieuwe pijlen van Zena Nederland want ik heb ze gezien bij Zena Olen afgelopen Zondag en ik kan zeggen dat worden geweldige pijlen

Dan is de zoekfunctie kapot dus, ik heb er naar gezocht: helemaal niets. Toen dus zelf maar een topic gemaakt. Dit topic mag dus gesloten worden......

Deze hij kost als ik me goed herinner of 7 euro per pijl.

Goliath
445416564_5_EXwa.jpeg

voor mij zijn de beste pijlen (prijs/kwaliteits) de:

- rocket boom

(van beko vuurwerk/traditionals voor de mensen die ze nog niet kennen)

goedkoop en super effecten
gr. Onno

Laatst bewerkt:
Ik vind Rocket boom erg orgineel en het heeft een erg mooie uitwerking.
Maar ik vind de Extreme Bang Rockets ook echt hele goede pijlen hele harde knallen voor die prijs. :)

Ik vind de Killing Arrow pijlen van Wolff de beste die ik ooit gehad heb. Grote en hele mooie effecten.
Ook de Rocket Boom van Beko zijn prima pijlen voor een mooie prijs, ook heel mooi afgewerkte effecten.
En vorig jaar had ik ook de Crusader II pijlen van B&W. Hier zitten een paar hele mooie tussen, o.a. Gouden brocade effect, maar ook een paar met een "standaard" effect.

Verder vond ik de Rainbow pijlen van Evuco ook altijd prima pijlen voor een leuk prijsje :)

OKe misschien heb ik al gepost ergens, maar dan pas ik toch me mening ff aan.

Afgelopen jaar namelijk kocht in mijn vuurwerk bij Wolf, geweldige dealer. En ja daar zag ik de Ice pijlen, kosten rond de 15 euro, wat mooi is voor zoveel giga pijlen. De stokken waren mega, de hoogte was goed en de effecten waren geweldig.

Dus voor mij! De ice pijlen:) Die ik dit jaar zeker ga proberen te kopen, alweer.
Heb zelfs 1 pijl, enigste pijl die ik ooit bewaard heb, bewaard van deze pakket dus.

(Deze mening is gebasseerd op ervaring met maximaal 3 merken dus! Sorry als het onzin is)

Als ik een topic start zeg ik natuurlijk ook wat ik zelf aanraders vind: de RocketBoom van Beko, de Multicolor-rockets van GBV en de BreakDelight bolpijlen van Broekhoff. Maar dit jaar zal ik de Zinks eens proberen.

weet jij hoe ik aan zink pijlen kan komen? Waar ze te koop zijn? Greetz mustang

Back
Bovenaan