Welke pijlen vind jij het mooist?

ik vind het pijlenpakket rocketshow 3000 van Diamond Collection wel goed , kreeg dit pijlen pakket van 12 pijlen vorig jaar gratis bij mn besteding , normaal kosten ze wel 25 euro :bonk:
Wel mooie boeketten terwijl het niet erg grote pijlen zijn :D

Ook vind ik de pijl "Titan" van Wolff vuurwerk erg mooi , heb em alleen nog nooit zelf gehad

:bye:

Wat vinden jullie de beste, legale pijlen?
Ook ff zeggen waarom, bijv. Prijs/Kwaliteit, boeketgrootte enz.

Ik vind ook de Fire pijlen van Dynasty mooie pijlen zeker voor de prijs ze kosten 9.80 voor 6 stuks zie het filmpje
Goede knal en redelijk boeket zeker voor die prijs

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
@rean112
Mooie film van die Titan pijl. Bij welke winkel kun je de Titan pijlen van Dynasty kopen weet je dat ? alvast bedankt !!

Iemand ervaring met de Tornado pijlen van Dynasty kan er geen filmpjes van vinden?
1-1945.jpg

Mooiste vuurpijlen van Nederland

Mooiste vuurpijlen van Nederland

Het komt maar al te vaak voor, je koopt een vuurpijlenpakken en dan constateer je dat de pijlen kleine flut effectjes geven :frusty: en ze het geld zeker niet waard zijn. Ik zag dat er al een dergelijk topic maar dan met potten was, dus ik dacht waarom dan niet met vuurpijlen?? Dus heb je een zeer mooi pijlenpakket gehad of pijlen met een erg goede prijs-kwaliteit verhouding? Post het dan hier!

Laatst bewerkt:
De rainbow pijlbox 1/2/3 van Evuco.
Zijn misschien niet de beste pijlen binnen NL, maar zeker goede effecten voor mooi prijzen!

ik had zelf dit jaar de Royal Flush pijlen van de Kaboom serie.
zullen ook niet de beste zijn van Nederland maar ik vind 30 euro een nette prijs voor wat je er voor krijgt.

De ninja pijlenpaketten van B&W, zelf geen ervaring met I, maar II en III zijn sowieso top-paketten.

De rainbow pijlbox 1/2/3 van Evuco.
Zijn misschien niet de beste pijlen binnen NL, maar zeker goede effecten voor mooi prijzen!

Helemaal mee eens, mooie effecten en een hele lage prijs! Hoop dat ze bij GBV ook weer in het assortiment zitten :)

uit eigen ervaring ga ik nog voor de rocket boom, verder vond ik de zink pijlen van jaco erg goed op filmpjes.

de beste keus die je kan maken is door niet op groote af te gaan en niet de duurste pijlen te nemen die per stuk wel bijna soms 10 euro kosten want daar raak je meestal het meest door teleurgesteld.

Rocketboom. Top-pijlen, voor een top prijs. Ik had wel verwacht dat de prijs zou flink zou gaan stijgen maar hij stijgt slechts met 45 cent:D

De Rainbow pijl box I t/m III (Evuco) zijn idd ook goed. Verder vind ik de Crazy crackling pijl van Diamond Premium series (Schuurmans) ook wel goed. Echter betaal je daar ook wel naar.

:bye:

Ik geef 1 tip en dat is denk ik ook wel de beste pijlen pakket van Nederland.
Kwa prijs en kwaliteit;).DE ROCKETBOOM pijlen pakket voor €10,00 en dan heb je
ook nog effecten die je bijna nooit in Nederland ziet.

Nou als dit jaar de Fire Pijlen van Wolff weer goed zijn, zou ik ze ook zeker waard vinden om te vermelden. 9 euro voor 6 goeie pijlen met een groot boeket en harde burst.

Anders zou ik vor de Zink Pijlen gaan, en met de FPM actie voor 55 euro 8 pijlen dacht ik.

Back
Bovenaan