Ik vind het altijd erg moeilijk om een merk gelijk te bestempelen als goed, laten we eerlijk zijn, ieder merk heeft z'n goede en slechte producten. Dat is ook zo bij de beste importeurs, want niet iedereen heeft dezelfde smaak, gelukkig!

Wel kan ik zeggen dat ik sinds afgelopen jaarwisseling helemaal lyrisch ben over de producten van:
Royal Fireworks, met name de mooie waaiers, ook zijn de nieuwe cake's van vorig jaar zeer goed qua helderheid, variatie en boeketgrootte. Dit jaar wil ik zeker weer wat producten van royal hebben, ook ben ik benieuwd waarmee ze dit jaar op de markt zullen komen!
Pronk vuurwerk, veel variatie in hun collectie én veel variatie in hun producten per stuk. Ik ben blij dat ik hun producten vorig jaar eindelijk eens met eigen ogen heb mogen bewonderen. Pronk vuurwerk kun je gewoon bestempelen als kwaliteitsvuurwerk en vuurwerk dat een mooi tempo heeft, niet te snel en niet te langzaam, tussendoor vaak even een tempoversnelling en dan weer shot voor shot. Pronk vuurwerk is dus ook zeker vuurwerk wat ik onthouden wil voor dit jaar!
Bon-Fireworks, dit jaar had ik ook een groot scala aan Bon-Fireworks. Het mooie van het spul van Bon-Fireworks vind ik dat er per cake weinig effectverschil in een cake zit. Dit verveelt bij Bon-Fireworks gewoon niet en het is dan dus ook heerlijk spul om in te zetten bij een showtje of doorlontproject
Rubro, zij zijn ook gewoon lekker aan de weg aan het timmeren, van de showtails cake hebben zij nu het effect ook verwerkt in de event stage maker, well done! De heavy legend serie zijn stuk voor stuk toppertje met heerlijke heldere kleuren en tussendoor snoeiharde salutes die uit de kleine maar fijne potjes komen!
Zo zie je maar weer, ik kan over ieder merk wel wat goeds zeggen, wel kan ik het vuurwerk pas echt goed beoordelen als ik het met eigen ogen heb gezien. Bovenstaande merken heb ik dan ook in de straat met eigen ogen mogen bewonderen en deze merken sprongen er toch echt wel uit!