Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Heey teun
Jah goede vraag... hoe kan dat nou het beste uitleggen.

met een 27mc radio verbindingen maken over de hele wereld, daarvoor nodig
1x radio ( president lincoln
1x voeding
1x antenne zie: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=376322&postcount=136

ik probeer contact te maken met zoveel mogelijk verschillende landen
zo heb ik bijvoorbeeld met de volgende landen verbinding gehad
Brazilië
Italië
Spanje
Portugal
Duitsland
Ierland
Engeland
en nog wat ander landen en eilanden.

wanneer er een verbinding is gemaakt tussen 2 stations kunnen er evt kaarten worden verstuur, die noemen we qsl cards . Deze kaarten verstuur je gewoon via post naar je tegen station, zo heb ik nu een kleine 50 kaarten uit verschillende landen.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag :-)

Haha dat heb ik ook wel is gedaan met een vriend.
Zijn vader is daar ook helemaal gek van en toen gingen wij met ze tweeen dat ook even proberen(maar je hebt daar toch eigenlijk een vergunning voor nodig?).
Maar mijn hobby is gamen.

@avpyro.
Dat ligt er maar net aan op welke frequentie je dat doedt.
Zo hebben we 40 kanalen waar het legaal op is, dat is vanaf 26.965 MHz tot 27.405 MHz.
En dat met een maximum van 4 watt vermogen op de fm band , en 1 watt op de AM
Wil je met meer vermogen of op andere frequnties uitkomen dat heb je idd een vergunning nodig.

heb je die niet en maak je toch gebruik van teveel vermogen of zit je op een verkeerde frequentie, dan komt het AT ff langs :p Agtenschap telecom, die komen dan ff vriendelijk je spulletjes in beslag nemen :p

Zie :p
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Retrogames verzamelen, en alles wat erbij hoort. Nintendo 64 games/consoles/accesoires.

Ben er nog maar 2 jaar mee bezig en niet eens intensief ofso, heb denk ik nu 16 games en 3 consoles en wat accesoires.

Retrogames verzamelen, en alles wat erbij hoort. Nintendo 64 games/consoles/accesoires.

Ben er nog maar 2 jaar mee bezig en niet eens intensief ofso, heb denk ik nu 16 games en 3 consoles en wat accesoires.
Vet, hier ben ik ook sinds kort mee begonnen. Ik heb dan nu nog alleen een NES (naast met xbox 360 en ps2) met 7 games.

- Voetbabbel (voorspellen van voetbalwedstrijden: eredivisie,europa league, champions league, ek's en wk's)

Ik ben hier heel veel mee bezig en vooral in de eredivisie,
ik kijk dan bijvoorbeeld naar de eerdere ontmoetingen tussen die clubs.
en naar de teams, welke spelers er waarschijnlijk zullen spelen, hoe ze dat seizoen spelen. de positie op de ranglijst enz......

het maakt natuurlijk niks uit, want het blijft gewoon gokken en meestal heb ik het ook fout:p maar ik beleef er gewoon plezier aan om die statistieken te bekijken over de wedstrijden, en het maakt een wedstrijd ook spannender om naar te kijken,

Ik ben trouwens ook alleen zo actief met de Eredivisie en de EK's en WK's

de europa league & champions league is 'bijzaak' waar ik niet zoveel moeite voor doe, (alleen voor mooie wedstrijden)

ik ben hier overigens nu zo'n 3-4 jaar mee bezig.
en vanaf vorig jaar dus zo intensief
:wink::bye:

Laatst bewerkt:
Mijn lijst (updated)

112 fotografie: Oftewel foto's maken van de hulpdiensten aan het werk.
Luie dingen: Computeren, Gamen, Slapen, TV kijken, Muziek luisteren.
Anders: Tekenen, Zwemmen, Fietsen, Boekhouden

Naast de teveel tijd ik in de playstation 3 stop ben ik in de vuurwerkloze maandjes (maart/juni) Wat met modelbouw bezig en dan vooral rc-bootjes. Hieronder een kiekje van mijn laatste aanwintst die dit jaar eindelijk af is.

beata.jpg

Ik zit vaak op de Playstation 3, hoewel dat de laatste tijd wel minder is, ik ben op dit moment meer bezig met school en m'n auto rijbewijs. Verder heb ik heel veel gevoetbalt totdat ik op m'n 15e (ben inmiddels 16) een operatie kreeg voor mijn SCFE (zie google of wikipedia) en helaas moest stoppen. Verder luister ik veel muziek zoals hiphop en dubstep en ben ik een sneaker gek. Zijn er trouwens op dit forum ook mensen die DJ zijn voor hun hobby of misschien wel beroep?

Ik zit vaak op de Playstation 3, hoewel dat de laatste tijd wel minder is, ik ben op dit moment meer bezig met school en m'n auto rijbewijs. Verder heb ik heel veel gevoetbalt totdat ik op m'n 15e (ben inmiddels 16) een operatie kreeg voor mijn SCFE (zie google of wikipedia) en helaas moest stoppen. Verder luister ik veel muziek zoals hiphop en dubstep en ben ik een sneaker gek. Zijn er trouwens op dit forum ook mensen die DJ zijn voor hun hobby of misschien wel beroep?

Volgens mij wel, moet je even zoeken in Junktalks, daar staat ergens een topic hierover! :)

Nog een fotootje van mijn hobby :)
DSCF2359.jpg

Dat zijn Bourke parkieten Jurriën :)
Normaal zijn ze niet zo tam, maar deze heb ik met de hand grootgebracht :)

16 november ga ik weer met een aantal vogels naar een tentoonstelling van de vereniging waar ik lid ben, hoop weer een mooie beker in de wacht te slepen :)

vuurwerk is mijn grootste hobby , maar daarnaast heb ik ook nog andere hobby's .

vissen (in de lente en zomer op karper en in de herfst en winter op snoek)
fotografie (spiegelreflex)
muziek uit de jaren 60 en 70 (jimi hendrix , the doors , janis joplin , deep purple , sly and the family stone , crosby stills nash & young , the eagles , marvin gaye , bob marley , the who , phill collins , johny cash , santana , joe cocker , dire staits , golden earring , status quo , fleetwood mac , en nog veel meer)
sport (kickboks , voetbal , fitness)

Hobby s naast vuurwerk zijn voetbal, hardlopen de laptop voor van alles en nog wat en lekker het cafe in waar ik ook nog 2x in de maand op vrijdagavond achter de bar sta.

Alles wat met pc's te maken heeft ook hier :)
Moet daardoor wel overal problemen oplossen :p

Verder ben ik sinds vandaag begonnen met gitaar spelen, en doe ik 'geregeld' (ofwel 70 uur inmiddels) wat Borderlands 2, verder gamen in het algemeen natuurlijk :)

Rock/metal vind ik geweldig, en ik kijk best wat series, op dit moment Scrubs en Fresh prince of bel air.
Daarnaast ook nog Naruto.
En natuurlijk de nieuwe episodes van The Big Bang Theory, Two and a Half Men, Castle en HIMYM

Activiteiten/hobby's en andere bezigheden.

Activiteiten/hobby's en andere bezigheden.

Het is nu al een paar dagen geleden dat wij met ze alle mooi mochten stoken tijdens oud & nieuw (10:00-2:00).
De tijd ging snel voorbij tot je de laatste cake/rotjes afstak. :shocked:

Iedereen moet weer naar school-/werk en het oude ritme weer oppakken.
Je kijk nog eens terug, wat je allemaal die dagen heb gedaan.
Maar je weet dat je nog lang moet wachten tot oud en nieuw (2013-2014).

Maar hoe ga je die tijd doorstaan?: Hobby's, nieuwe activiteiten, vriendin, feesten, bijbaantjes, vakantie noem maar op.
We weten allemaal dat wij vuurwerk liefhebbers niet altijd bezig zijn met VUURWERK. Maar ook gewoon tal dingen erom heen doen.
Maar wat doen jullie zoal?

Deze topic is gemaakt om jullie interesses/activiteiten en hobby's van elkaar te weten en hier over te kunnen discussiëren.
Misschien heeft je voorganger wel prachtige tips of brengt hij je op een nieuwe sport?
Wie weet!

Dus mijn vraag aan jullie is: bespreek je hobby's, activiteiten of andere bezigheden hier:
- Hoe vaak doe je dat/wanneer?
- ben je er goed in, zo ja waarom?
- Kleine uitleg wat het inhoud.
- Wat adviseer jij mensen?

Jullie weten vast meer raak hiermee!
veel plezier in dit topic!

Groetjes,

Anton.

(P.S: mits er klachten/adviezen zijn over dit topic P.M mij dan gerust).

nou als het 1 feb. is dan is de vuurwerkkoorts een beetje gedaal wat ik dan vooral doe is aggressive inline skaten ofterwijl stuntskaten het moet wel een beetje mooi weer zijn om te kunnen skaten omdat we in het noorden niet zoveel binnenparken hebben ben je er goed in? nouja wat is goed ik doe wel mee aan wedstrijden word er gemiddeld 9e en dan zijn de beste wel uit nederland erbij dus ik kan het wel aardig het is niet alleen een hobby voor mij maar ook een sport en in de zomer een lifestyle hoevaak ik skate nouja als het droog is elk weekend wel (ivm examens anders 4 keer in de week) en in de zomervakantie gaat het eigenlijk non stop elke dag van 10 sochtends tot 10 savonds en na 3 a 4 dagen ben je kapot en neem je een rust dagje

zo vermaak ik me na de vuurwerkperiode :)

Back
Bovenaan