Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

- Mijn auto's (Turbo's blijven een mooi ding... Boost baby!)
- Poker :)
- Webdesign en programmeren (meer werk eigenlijk, eigen bedrijf, ook een hobby :P)
- Muziek
- Films

Mijn hobby's.

Vuurwerk. (Afsteken, shows bekijken, vuurwerk kopen, vuurwerk (shows) fotograveren, enz, enz..)
Scouting. (Ik geef leiding aan de Shanti Welpen. Dit zijn meiden van 7 tot en met 11 jaar.)
Vissen, maar dat heb ik al veels te lang niet gedaan.
Fotograveren: (vuurwerk)shows, maar ook natuur foto's.
Het proeven van speciaal bier. (Belgisch, Nederlands en Duits speciaalbier.)

En me grootste hobby, genieten van het leven, want het kan zomaar je laastse dag zijn.

naast deze hobby heb ik een nogal leuke hobby gevonden
en dat is toch wel een oude vrachtwagen opknappen met me collega's

Sporten, veel zwemmen / mountainbiken / balsporten!
Gewoon wat pc games spelen en dan vooral first person shooters :)
Chillen met wat vrienden

Mountainbiken en sinds dit jaar rij ik mee in de RWP cup bikemarathons in Duitsland. Foto's hieronder waren afgelopen Zondag in Eerbeek tijdens de Last Gear ATB Veldtoertocht. Ik heb daar de 70 km gereden.

1259378283_6_C34n_1.jpeg

1257868638_6_MQlB_1.jpeg

1258458605_6_qpWG.jpeg

Ik heb mijn oude hobby ook weer opgepakt. Omdat ik er vroeger het geld er niet voor had :( heb ik er 10 jaar lang niks meer mee gedaan maar nu weer opgepakt :)

2* Denon DN-S1200
1* Reloop RMX-30 Blackfire 3 kanaals mixer

Deze week komen ook 2 * 50MW Groene laser lampen binnen :)

Verder nog even kijken voor boxen maar heb daar nog niet echt de ruimte voor maar heb in juli een optreden bij kameraad voor 30/50 man dus kan nog even testen en oefenen :).

Waarschijnlijk ga ik vanaf deze zomer veel tijd op het strand door brengen bij de reddingsbrigade van Wijk aan Zee.

Heb Zondagochtend een sollicitatie gesprek (-:

- Voetbal: seizoenkaart, NL-uitkaart, EU-uitkaart
- Formule 1: bezoek minstens 1 raceweekend per seizoen (meestal Dld)
- BBQ
- Reizen
- Het zijn en blijven van een levensgenieter!! :biertje:

heb me teken hobby ook weer opgepakt!..
Waar aan te denken,,,,,.
tatoage en graffiti ontwerpen.
zal van de week wel is een x paar dingen showen hier:p

-Bodbybuilding
Naast het naar de sportschool gaan 4-5x de week is ook voeding erg belangrijk en focus ik mij hier erg op, nee, ik ben geen fan van de huidige 'massa-monsters' Ik ben meer iemand van de oldschool jaren 70 look ala Arnold toen het nog echt een vorm van kunst was.

-Luchtdruk wapens
Heb zelf een hele mooie gamo cfx met een konuspro kijker er op, ook vind ik de replica c02 pistolen erg mooi, ik heb het dan over .177 (4.5 mm) en niet die plastic 6 mm kogeltjes.

-Vliegtuigen/modelbouw
Het spotten van militaire 'kisten' en de modelbouw wereld hier achter, voornamelijk de F-16, of het nu een oude block 15 kist is of de nieuwere block 60, een prachtig toestel.

heb me teken hobby ook weer opgepakt!..
Waar aan te denken,,,,,.
tatoage en graffiti ontwerpen.
zal van de week wel is een x paar dingen showen hier:p
Oh doe dat ik ben benieuwd! :D

Ik heb afgelopen zomer nog 850 euro van mijn vuurwerk budget geinvesteerd in een Wacom Cintiq. Gelukkig is het daarna met mijn vuurwerkbudget nog wel goedgekomen. :p Maar het schermpje is geweldig, ik zal wel een keer een livestream link in de chat gooien en dan teken ik wel dingen die mensen roepen. :p

In me radioshack :p , naast de president lincoln ( 27mc) nu ook 2 scanners
1xYupiteru mvt-7100
1xYupiteru mvt-7000

scann.gif

Beetje sporten als ik daar tijd voor heb.
Voor de rest kijk ik comedy central. Ook als ik daar tijd voor heb.

Maar meestal heb ik dus geen tijd. Dus ook geen ruimte voor hobbies. Ik vul mijn tijd met studie, studiegerelateerde artikelen opzoeken en lezen en werken. :bye:

Krachtsport:
- 4 keer in de week in de sportschool, hierbij alleen krachttraining
- Bulgarian Bag, zoek maar eens op (youtube)
- Vroeger deed ik Wing Chun en Krav Maga (nog steeds een hobby van me)

Feyenoord: alle thuis en uitwedstrijden, alleen ik ben nu arts-in-opleiding, dus dat gaat dit seizoen erg tegenvallen door de bizarre werktijden

Back
Bovenaan