Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Lekker kokkerellen, op dit moment bestudeer ik de italiaanse keuken. Ik wandel graag met de honden. Klaverjassen doe ik ook graag. Ik zing graag in diverse talen tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden. Iedere jaar op vakantie gaan, ben net terug uit de states met mijn gezin. Ga een aantal keer per jaar naar Duitsland om te shoppen met vrouw,en dochter, vooral rond de Kerst is het daar heel leuk vertoeven. Vanaf september leef ik al langzaam uit naar de feestdagen. En tja, rond december wanneer de eerste vuurwerk folders uit komen ben ik niet meer te stoppen, da's toch eigenlijk mijn Hobby die op de 1e plaats komt. Mijn gezin staat ook op nummer 1, maar dat kan je geen hobby noemen.

Ben eigenlijk vergeten of ik hier ooit gepost heb, geen zin om 5 pagina's daarvoor door te zoeken, dus hier ga ik dan. Hobby's naast vuurwerk. In simpel woord: lui!

- Computeren: Oftewel gamen/internetten/msnen etc.
- Boekhouden: Gewoon simpelweg met getallen bezig zijn vind ik leuk.
- Tekenen: Doe het amper nog maar teken sowieso elke dag wel rare figuurtjes en wegen.
- Zwemmen: Doe dit nog amper, maar zelf ben ik eenmaal dol op water.
- Fotografie: Een van de hobby's waar ik naast computeren het meest mee doe, fotografie. Als in natuur/bepaalde auto's/huisdieren en nog een aantal dingen.

Meer weet ik ff niet.

mijn hobby's zijn;

vUURWERK :P
Fotografie : is ook iets waar ik me heel goed in kan vinden.
Computeren: echt een verslaafde.
en als ik die dingen niet doe, dan kan je me vinden in het theater als lichttechnicus :D

Ik heb naast m'n passie en hobby voor vuurwerk, ook een andere hobby, namelijk wielrennen.:)
Voor de rest vis ik af en toe wel.:D

Dat was het wel zo'n beetje....:bye:

Ben eigenlijk vergeten of ik hier ooit gepost heb, geen zin om 5 pagina's daarvoor door te zoeken, dus hier ga ik dan. Hobby's naast vuurwerk. In simpel woord: lui!

- Computeren: Oftewel gamen/internetten/msnen etc.
- Boekhouden: Gewoon simpelweg met getallen bezig zijn vind ik leuk.
- Tekenen: Doe het amper nog maar teken sowieso elke dag wel rare figuurtjes en wegen.
- Zwemmen: Doe dit nog amper, maar zelf ben ik eenmaal dol op water.
- Fotografie: Een van de hobby's waar ik naast computeren het meest mee doe, fotografie. Als in natuur/bepaalde auto's/huisdieren en nog een aantal dingen.

Meer weet ik ff niet.

Even een tip als je niet weet of dat je in het topic gepost hebt.
Voor een topic staat een vakje, als daar een puntje in bevind, betekent het dat je er al gepost hebt en kun je kijken wanneer.:wink:

top gear
krachttraining
freefight
honden/pitbull's/mastino napolitano's
hondenshows/evenementen/irondog/tug of war
wielrennen/atb/bmx
SEX

feyenoord en zelf voetballen :D

btw weinig voetballers
voetbal is mooiste sport !
gaat vuurwerk en voetbal niet samen ?

Verdere hobby's

Pretparken/kermissen(vooral Walibi World, met abbonement enzo, Ben ook lid van fanfora zoals Themepark)

Muziek(Rock, Metal, soms hardcore, en eigenlijk alles wel behalve Rap en R&B en dat soort rommel)

Gamen (veel Fallout 3 op dit moment, Soms CODMW2. Kzit te wachten op Fear 3, Fallout new Vegas)

En slapen is ook een soort van hobby voor me

Naast vuurwerk vis ik graag, maar daar heb ik weinig tijd voor vanwege mijn sport en tevens ook hobby: wielrennen.

gaat vuurwerk en voetbal niet samen ?

Nja ja een jonge waar mee ik altijd naar Ajax ging heeft stadion verbod gekregen voor een fakkel dus ik ze nee.

Mijn hobby's/dagelijkse bezigheden.
Naar Ajax gaan zowel uit als thuis wedtrijden present:).
Voetballen.
Tafeltennisen.
Af en toe raak ik me X-box aan(vooral:Fifa en Cod)
En op me laptop zoeken naar info van van alles en nog wat.
Niet een hobby maar ja leren moet ook af en toe gebeuren.

Naast vuurwerk heb ik nog een grote hobby en dat zijn cittatjes vespa-ciao tjes etc. verder vis ik graag af en toe, en voor de rest druk met werken,

Gr koen.

Naast vuurwerk houd ik me bezig met vuurwerk, voetbal (passief hehe :)), fitness, ps3 (vooral fifa etc.), internetten, school vind ik geweldig en een uurtje op de plee zitten is ook heerlijk. Dat zijn mijn hobbies denk ik wel.

Op 1 Muziek produceeren(Voornamelijk latin UK-garage house)

Draaien op me CDJ-1000's en DJM-800;-)

Uitgaan(Lekker aan de baco:P)

Fitness

Meiden ofcourse!

Ik ben fanatiek bezig met Hattrick.com HET online voetbalmanager spel. Dit is niet even spelen en klaar,maar jarenlang spelen om de beste worden. Een speelronde duurt 14 weken met elke week een wedstrid. Dit is niet voor een ongeduldig persoon.

Naast vuurwerk is mijn grote passie vogels. Heb een grote volière van zo'n 20m² met vogels. Daarnaast ben ik helemaal gek van Anime! :D
Verder vis ik graag, alhoewel ik het bijna nooit meer doe, en gamen mag ik ook graag doen alhoewel ik hier ook niet zoveel aan toe kom. Of je dat echt hobby's kunt noemen weet ik dus niet.

Back
Bovenaan