Welke hobby's/activiteiten hebben jullie nog meer naast vuurwerk

Simpel weg bijna alles wat een grote kick geeft en wat veel angst opwekt ik hou ervan om mijn grenzen te verleggen vooral op het gebied van sport vind ik dit heel erg leuk, ik doe dan ook aan BMX (nee geen fietscross) en Surfen.

Verder ben ik ook gek op muziek en ben ik zelf ook DJ, ik hou er van om een bepaalde sfeer en spanning op te bouwen die op het juiste moment losgaat.

Verder hou ik ook heel erg veel van sneakers voor Nike met het model Air Max 1 (87) spreekt mij heel erg aan, ook kleding vind ik erg leuk denk aan Piet Parra en Rockwell.

Verder hou ik ervan om met mijn vriend(inn)en te zijn. :)

Welke heb je allemaal dan teun (air max 87) ?

Dan heb je zeker ook wel dat duvel setje van parra , moet wel als parra fan he:wink:

Mijn hobby's zijn muziek maken zowel op de computer als met een normaal instrument. En ook veel muziek luisteren uiteraard. Verder gewoon uitgaan, leuke dingen doen en heb volgens mij net als teun een air max 1 tik:sad:

Mountainbiken, Binnenkort ook Paintball, Muziek luisteren heb niet echt specifieke voorkeur meer luister eigenlijk bijna alles:D Leuke dingen doen met Vriend(inn)en, Vissen, Shoppen :cool: :p Fotograferen ik maak soms echt de meest onzinnige foto's als ik ergens ben en iets zie :p

- Vissen (van forellenput-, karper-, roof- tot vliegvissen);
- Voetbal;
- RC, (Big Scale) Modelbouw (auto's);
- Fietsen en (hard)lopen.

:bye:

Laatst bewerkt:
-Film/Fotografie(extreem weer/natuur)
-Tekenen(gebouwen/stadsgezichten)
-Meteorologie(Stormchasing)
-Modelbouw(eerst trein, maar sinds kort overgestapt op modelraketjes)

Grtz.

-Basketball, speel hoofdklasse, dus steek er veel tijd in
-RC Racen, 1/10 electro
-En ik ben DJ, dus steek daar ook wel wat tijd in, ben resident DJ op de feestjes van mijn basketball club

Ik herken mijn hobby's wel in de beginpost van FireDragon.

Ik ben ook bezig met aquaristiek, erg mooi. Ik heb een Azië en een Tanganyika-biotoop. Ook vijvers zijn mijn hobby.

Vissen(met dobber zegmaar) ook. Ik heb al aardig wat uurtjes aan de wterkant doorgebracht.

Muziek luisteren.

Voetballen.

En sterrenkijken. Ik vind dit een zeer leuke bezigheid. Met name wanneer ik niet kan slapen :P

Gamen

Laatst bewerkt:
BMX: grootste passie maar heb gisteren te horen gekregen dat ik moet stoppen vanwegen een blijvende scheur in mijn polsgewricht, dat is natuurlijk niet leuk op zijn zachts gezegd.

Muziek: mixen, luisteren en bel zelf ook DJ en moet zo'n 6 keer per maand draaien wat ik helemaal geweldig vind!

Mode: helemaal gek op sneakers en caps, de gemiddelde vrouwenkast is niks bij die van mij haha. :p

Verder ben ik een echte adrenaline junk, ik doe er werkelijk alles voor die boost. :)

lezen (literatuur/esoterie)
muziek luisteren/downloaden/concerten bezoeken (vooral rock in alle soorten en maten)
sporten (fitness/hardlopen)

he dat doet me zus ook
is idd erg leuk ( zelf ook mogen doen

@davinstyle
zelf ook helemaal verzot op een goede achtbaan
maar in nederland zijn ze een beetje saai
touwens in dubai is de snelste nu
de formula coaster 260 km/h ( vorige kingda ka 206 km/H sixflax gread aventuri amerika)

Back
Bovenaan